Jees elikkä tuli tommonen diisseli vento hommattua ja olisi pari kysymystä:
Kysymys yksi: Mihin saan laitettua ahtopainemittarin kiinni siis letkun... :)
Kysymys kaksi: Kuinka paljon uskaltaa ruuvvata vakio turbolla lisää ahtoja ja syöttöjä lisää?Kattelin jetmanin kotisivuilta ohjeita ja eikös samat ohjeet päde tähänkin moottoriin?
Ja konehan tässä on 55kw tehoversio...Ja paljonhan tässä on vakiona ahtoja?
Olen yrittänyt searchilla etsiä mutta en ole oikein tähän mun kysymykseen löytänyt vastausta kun toi kone on tuo 55kw:nen
Kiitos jo etukäteen...kuvia voisi laittaa esim. tuosta mittarin asennuksesta.
Lisätty: Meinasi unohtua mitä huoltotoimenpiteitä kuuluu suurempaan huoltoon kun auton mittari vilkuttaa IN02 tekstiä kun virrat laittaa päälle?
Kysymyksiä 1.9TD ventosta vm.96
Valvoja: ffp jäsenet
Kysymyksiä 1.9TD ventosta vm.96
Viimeksi muokannut FastVR6, 27.11.2005 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kiitokset tuolta löytyikin aika paljon tietoa mutta askarruttaa vielä se ahtomittarin letkun asennus.Tässä kuva mihin laitoin sen liekö paikka oikea viisaammat auttakaa??? http://i29.photobucket.com/albums/c264/ ... C00400.jpg
Sillä vakio turbolla nousee pakopaineet aika koviksi jos vääntää syötöt tappiin. Jos haluaa pitää moottoria hyvänä, niin lisäisin syöttöä sen verran että vakiopaineilla vähän savuttaa.
Näin minullekkin sanottiin. En uskonu. Nyt on kuiten isompi turbo.
Nuo mitä atte_o sano, niin tosiaan kannattee tehdä heti alkuunsa.
Näin minullekkin sanottiin. En uskonu. Nyt on kuiten isompi turbo.
Nuo mitä atte_o sano, niin tosiaan kannattee tehdä heti alkuunsa.
Vinkkejä on tullu ihan kivasti kiitoksia niistä.Pitää tässä viikonlopun aikana jonkun verran ruuvata noita syöttöjä ja katsoa jos tukkis sen takaisinkierrätys letkun niin jaksaa vähän pirteämmin kärriä hinata =).Syöttöjä ei ole tarkoitus ruuvvata tappiinsa koska tekniikan kestäminen oli yksi peruste minkä takia tämän auton hankin.Ehkä joskus tulevaisuudessa isompi turbo yms.
Jees nyt on syöttöjä säädetty vähän mutta kun rupesin säätämään ahdonalaista syöttöä niin en muistanut katsoa missä asennossa kara tuli pois eli tietääkö joku missä asennossa se on vakiona tuossa koneessa ja onko ehdotuksia mihin kohtaan se kannattaisi laittaa ja kyseessähän on ihan vakio kara???
Ja tuosta pakokaasujen takaisinkierrätyksestä että eikös se ole tuossa kuvassa tuo pitkä metallinen putki missä on tuo "haitari" puolessa välin putkea mikä kannattaa tukkia ja mitä hyötyä siitä muuten ihan tarkalleen ottaen on? http://i29.photobucket.com/albums/c264/ ... C00400.jpg
Ja tuosta pakokaasujen takaisinkierrätyksestä että eikös se ole tuossa kuvassa tuo pitkä metallinen putki missä on tuo "haitari" puolessa välin putkea mikä kannattaa tukkia ja mitä hyötyä siitä muuten ihan tarkalleen ottaen on? http://i29.photobucket.com/albums/c264/ ... C00400.jpg
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 110 vierailijaa