TD käyntiinlähtö

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

eski
-
Viestit: 121
Liittynyt: 12.9.2005 17:49

TD käyntiinlähtö

ViestiKirjoittaja eski » 29.10.2005 1:53

Kuinka hyvin lähtee käyntiin teidän 1.9 TD:t?

Kun itellä pitää pikkasen sahata että hörähtää käyntiin +0-10 keleillä, ei siis mitää pitkiä sahauksia vaan sellainen pieni viive ennenkuin lähtee käyntiin.

Tuli vaan ajatelleeksi kun kokeilin paria muuta TD konetta niin ne lähti samantien kun käänti avainta.

Eipä tuo paljoa haittaa mutta voisko olla esim yks hehku pimeenä?

Ja tuo pakkosyöttö vipu on ollu aina vedettynä rykii muuten niin pirusti.

JuHo^
-
Viestit: 13
Liittynyt: 16.8.2005 22:48

ViestiKirjoittaja JuHo^ » 29.10.2005 21:06

samanlaista ongelmaa täälläpäin.. trp -96. 290tkm ajettu ja kun on vähän tollasta viilempää ilmaa ja pistää auton käymään kylmänä niin käy yskimällä niinkuin 3 pytyllä tai peräti 2 ja kun pistää pakkosyötön päälle niin rupee käymää kunnolla.. lämpimänä kyseistä ongelmaa ei ole...

suuttimissa vika ilmeisesti? mikä on 1.9 td suuttimien avauspaine?

golf gtd
-
Viestit: 605
Liittynyt: 22.10.2004 20:48

ViestiKirjoittaja golf gtd » 29.10.2005 21:52

Onkohan ajoitukset kohallaan?

Ja sitten tosta kampiakselin pultin löystymisestä tarvii aina varottaa, kun on henk.koht kokemus. Lueppa tuolta

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... ht=#204060

mico
-
Viestit: 577
Liittynyt: 1.9.2004 23:56

ViestiKirjoittaja mico » 30.10.2005 10:45

Mulla oli viime syksynä samanlaista vikaa ja oli pari hehkua pimeenä ja vaihdoin kaikki uudet sen jälkeen toimi koko talven ja nyt taas on samaa vikaa. voiskohan nuo hehkut vuodessa mennä?

atte_o
-
Viestit: 125
Liittynyt: 17.9.2003 8:30

ViestiKirjoittaja atte_o » 1.11.2005 16:58

kyl ne voi mennä jos on ajoitus pieles..mut muuten kyl pitäis kestää..!

mico
-
Viestit: 577
Liittynyt: 1.9.2004 23:56

ViestiKirjoittaja mico » 1.11.2005 21:06

Kyllä kait siinä pitäs olla muitakin ongelmia jos on ajoitus pielessä?

Mastodontti
-
Viestit: 90
Liittynyt: 28.4.2004 20:06

ViestiKirjoittaja Mastodontti » 2.11.2005 7:43

Ja tuo pakkosyöttö vipu on ollu aina vedettynä rykii muuten niin pirusti.


Eipähän tuo sentään mikään pakkosyöttövipu ole.

Jegor
-
Viestit: 9
Liittynyt: 6.9.2005 15:31

ViestiKirjoittaja Jegor » 20.12.2005 19:54

Onkohan ajoitukset kohallaan?

Ja sitten tosta kampiakselin pultin löystymisestä tarvii aina varottaa, kun on henk.koht kokemus. Lueppa tuolta

http://ffp-motorsport.com/bb/viewtopic. ... ht=#204060


Joo toi kannattaa kyllä lukasta, ittelläni myös kosahti kampiaksilan päästä se pultti, samallaista ongelmaa oli aluksi, että ei meinannu lähteä kylmänä käyntiin jos oli kostea keli, ja 1900€ remonttihan siitä sitte loppujen lopuksi tuli, eikä autoliike korvannu ku 400€ vaikka alle 3kk oli ostohetkestä :)

mutta ompahan nyt tuliterää vastaava kone... vielä tähän mennessä en oo kertaakaa lämppärissä pitäny ja hyvin on käyntiin lähteny.

kime
-
Viestit: 36
Liittynyt: 10.3.2005 12:23

ViestiKirjoittaja kime » 20.12.2005 21:15

kuulun kanssa samaan td porukkaan jolta kampiakselin kiila pettänyt...kalliiksi tulee kun ei tarkasta noinkin pientä juttua ku et vipattaako rattaat jne...ku luultavammin tän foorumin porukka suurinpiirtein asuu konehuoneessa mut kantapään kautta kaikki pitää oppia....

atte_o
-
Viestit: 125
Liittynyt: 17.9.2003 8:30

ViestiKirjoittaja atte_o » 22.12.2005 18:32

itellä tuli maksamaan noin 350e kun uusin samalla runko ja keirtokangen laakerit !


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 104 vierailijaa