Nestepäitä halvalla II
Valvoja: ffp jäsenet
Nestepäitä halvalla II
Ottaisikohan arvonherra TDIfreak uuden tilauksen hoitaakseen?
Eli tarvetta olis:
1 kpl ve5/11L
4 kpl ve6/12R
Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin varmaankin löytyy muitakin halukkaita..
Eli tarvetta olis:
1 kpl ve5/11L
4 kpl ve6/12R
Ja jos vanhat merkit paikkansa pitää niin varmaankin löytyy muitakin halukkaita..
Viimeksi muokannut vallu, 9.11.2005 12:06. Yhteensä muokattu 2 kertaa.
Joo, kyllä kokoelmatilaus kuulemma onnistuu, eli kaikenlaista päätä tilataan nyt mitä vaan porukka haluaa ja varastosta löytyy.
Paras olisi jos katsoisitte itse China-Lutongin sivuilta niiden osanumeron mitä haluatte. Minä kun en tiedä mikä pää käy varmasti johonkin td-pumppuun. Yleensä ne kaikki kyllä saa käymään ainakin pienin muutoksin.
VE4/12 päistä voi löytyä joku parempikin kuin tuo Cummins-pää mitä ed. kerralla tilattiin.
Paras olisi jos katsoisitte itse China-Lutongin sivuilta niiden osanumeron mitä haluatte. Minä kun en tiedä mikä pää käy varmasti johonkin td-pumppuun. Yleensä ne kaikki kyllä saa käymään ainakin pienin muutoksin.
VE4/12 päistä voi löytyä joku parempikin kuin tuo Cummins-pää mitä ed. kerralla tilattiin.
Hmm. nyt näyttää pahasti siltä että tarvitsisi tuon osanumeron katsomiseen ammattilaisen apua, eli jos joku osaa suoralta kädeltä sanoa että mikä nuista passaa vähimmillä modailuilla niin helpottais kummasti, vai katsoinko edes oikeaa sivua :|
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 2.1.2005 18:05
-
- -
- Viestit: 268
- Liittynyt: 2.1.2005 18:05
Kiinan varastosta löytyy:
4/11R, Ford ja Iveco 40/10 -merkeillä
4/12R, CDC/Perkins, Renault ja Cummins (viimeksi tilattiin Cumminsia)
5/11L, Audi/Volvo/VW
6/11L VW
6/12R, Cummins ja Iveco8060 -merkeillä ja ilman merkkiä
6/12L on olemassa merkittömänä mutta varasto tyhjä
5/12R ja 5/12L ei löydy ollenkaan
Pikkupäitä on tietenkin montaa sorttia varastossa.
4/11R, Ford ja Iveco 40/10 -merkeillä
4/12R, CDC/Perkins, Renault ja Cummins (viimeksi tilattiin Cumminsia)
5/11L, Audi/Volvo/VW
6/11L VW
6/12R, Cummins ja Iveco8060 -merkeillä ja ilman merkkiä
6/12L on olemassa merkittömänä mutta varasto tyhjä
5/12R ja 5/12L ei löydy ollenkaan
Pikkupäitä on tietenkin montaa sorttia varastossa.
Viimeksi muokannut TDIfreak, 14.10.2005 13:22. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Jos siihen D24TIC koneen pumppuun sopivaa 12mm nestepäätä löytyy, niin täälläkin olisi kiinnostusta moiseen. Noita päitä on ilmeisesti tilattu ennenkin, joten tottapa ne ovat toimineetkin??
Onko joku ollut yhteyksissä kiinaan asian tiimoilta, meinaan vaan että onko noita kuutosen 12mm nestepäitä tulossa jossain vaiheessa, jos ne nyt on lopussa?
Onko joku ollut yhteyksissä kiinaan asian tiimoilta, meinaan vaan että onko noita kuutosen 12mm nestepäitä tulossa jossain vaiheessa, jos ne nyt on lopussa?
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 26.10.2005 21:21
Satuin huomata että täälä on porukat tilaamassa nestepäitä...
Tarvisin 12mm nestepään 88´volvo 6-td (LT-volkkarin) koneeseen.
Liian laiska kärrynvetoon kuormalla.
mitäs kustantaa samalla tilata jyrkkä nokkalevy?
vai kannattaako teettää pumppuhuollossa?
nämä nestepää asiat ovat hieman vieraita vielä, joten jos muut saman koneen omistavat tarkentavat "tilausta" hieman...
Tarvisin 12mm nestepään 88´volvo 6-td (LT-volkkarin) koneeseen.
Liian laiska kärrynvetoon kuormalla.
mitäs kustantaa samalla tilata jyrkkä nokkalevy?
vai kannattaako teettää pumppuhuollossa?
nämä nestepää asiat ovat hieman vieraita vielä, joten jos muut saman koneen omistavat tarkentavat "tilausta" hieman...
Onkos tällä ja jl-importin tilauksella mitään yhteistä?
Tilasin volvooni 12mm nestepään jl-importin kautta pari kuukautta sitte, lupasivat toimittaa kuukauden sisällä mutta ei ole vieläkään kuulunut mitään. Syy on ilmeisesti tuo minkä TDIfreak tuossa kertoi että kyseiset nestepäät ovat loppuneet varastosta, mutta he eivät ilmeisesti tiedä sitä koska aina kun sinne soittaa ja kyselee että missähän se toimitus viipyy, ni he kertovat että toimitus on jostain syystä myöhässä.
Mikäli tämä tilaus tulee eri paikasta kuin jl-importilla niin voin perua tilaukseni niiden kanssa ja tulla tähän mukaan!
Tilasin volvooni 12mm nestepään jl-importin kautta pari kuukautta sitte, lupasivat toimittaa kuukauden sisällä mutta ei ole vieläkään kuulunut mitään. Syy on ilmeisesti tuo minkä TDIfreak tuossa kertoi että kyseiset nestepäät ovat loppuneet varastosta, mutta he eivät ilmeisesti tiedä sitä koska aina kun sinne soittaa ja kyselee että missähän se toimitus viipyy, ni he kertovat että toimitus on jostain syystä myöhässä.
Mikäli tämä tilaus tulee eri paikasta kuin jl-importilla niin voin perua tilaukseni niiden kanssa ja tulla tähän mukaan!
BaG 334 424 1 468 334 424 A334 424 VOLVO PENTA VE4/11L
tai
BaG 334 592 1 468 334 592 A334 592 FIAT VE4/11L
Taitavat olla isoimmat vasurit mitä löytyy mutta viimeksi kun näitä oltiin hommaamassa selvitteltiin että Denson osat pitäisi olla sovellettavissa. Joten jos pojilla on allaolevaa hyllyssä mulle moinen, jos ei ole niin sitten tuo pentan tai hiivatin pää.
DG540-0080 096540-0080 D00-0080 ISUZU 4JB2 VE4/12L
tai
BaG 334 592 1 468 334 592 A334 592 FIAT VE4/11L
Taitavat olla isoimmat vasurit mitä löytyy mutta viimeksi kun näitä oltiin hommaamassa selvitteltiin että Denson osat pitäisi olla sovellettavissa. Joten jos pojilla on allaolevaa hyllyssä mulle moinen, jos ei ole niin sitten tuo pentan tai hiivatin pää.
DG540-0080 096540-0080 D00-0080 ISUZU 4JB2 VE4/12L
Sellainen 'tieto' tuli, että 6/12L on sittenkin varastossa, ja Fiat 334 592 4/11L löytyy myös.
Lista näyttää nyt tältä
Vallu: 5/11 L, 2x 6/12R
I_me: 4/11R
D5252T: 5/11L
Mikke N: 6/12L
Visa: 6/12L
JereD24TIC: 6/12L
Jope: 4/12R ???
juha s: 6/12L
dbltrbl: 4/11L
Hannu_264: 6/12L
Eli 12 päätä yhteensä. Jokohan sitä ensi viikolla tilattaisiin...
Oltzulla on ainakin ollut se Cummins 4/12R käytössä TDI:ssä ja ilmeisesti toimii hyvin?? Millä nokkalevyllä?
Lista näyttää nyt tältä
Vallu: 5/11 L, 2x 6/12R
I_me: 4/11R
D5252T: 5/11L
Mikke N: 6/12L
Visa: 6/12L
JereD24TIC: 6/12L
Jope: 4/12R ???
juha s: 6/12L
dbltrbl: 4/11L
Hannu_264: 6/12L
Eli 12 päätä yhteensä. Jokohan sitä ensi viikolla tilattaisiin...
Oltzulla on ainakin ollut se Cummins 4/12R käytössä TDI:ssä ja ilmeisesti toimii hyvin?? Millä nokkalevyllä?
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 26.10.2005 21:21
Erona 10mm ja 11/12mm nokkalevyissä on nokan profiili. Nostoa noissa on luonnollisesti saman verran. Jyrkemmässä nokkalevyssä nokan profiili on symmetrinen kun taas 10mm levyssä nokan harjan lälkeinen viiste on loivempi.
http://www.servia.fi/markus/index.php?id=110
http://www.servia.fi/markus/index.php?id=110
Enpä tiedä minäkään :-) Tuo "hurjempi" nokkalevy on osanumeron perusteella (1 466 110 374):
For 12mm VE4's rotor head will be 1 468 334 378, original camplate for
it seems to be 1 466 110 374 or pump's original
For 11mm VE4's rotor head will be 1 468 334 617, camplate 1 466 110 374 or pump's original
Muuta mie en tiiä. Vaihdan tuon nokkalevyn paikoilleen kunhan aikaa jää kansi/turbo projektista.
For 12mm VE4's rotor head will be 1 468 334 378, original camplate for
it seems to be 1 466 110 374 or pump's original
For 11mm VE4's rotor head will be 1 468 334 617, camplate 1 466 110 374 or pump's original
Muuta mie en tiiä. Vaihdan tuon nokkalevyn paikoilleen kunhan aikaa jää kansi/turbo projektista.
Kyllä sen varmaan mahtuu mutta en suosittele nestepään avaamista paikallaan mekaanisesta pumpusta. Siellä on vähän enempi liikkuvia osia kuin tuossa sahköisessa versiossa.
Mutta tuosta volvostahan ei tarvi edes jakopäätä avata kun pumpun ottaa pois, eikös se oo siellä toisessa päässä ja pyörii "väärään" suuntaan omalla remmillä. Pumppu irti ja penkkiin kiinni niin onnistuu paremmin.
Mutta tuosta volvostahan ei tarvi edes jakopäätä avata kun pumpun ottaa pois, eikös se oo siellä toisessa päässä ja pyörii "väärään" suuntaan omalla remmillä. Pumppu irti ja penkkiin kiinni niin onnistuu paremmin.
Eero voisi itse kommentoida jos lueskelee, mutta VAG 11mm pumpun eli DE143:n profiili on hyvin lähellä DE015 ja DE110 levyjä, hiukan vaan jyrkempi nostoramppi ja muistaakseni pikkuisen enemmän maksiminostoa. Näistä on tdiclubilla juttua parisen vuotta sitten jos jaksaa etsiä.
Eli tuo 12 mm levy näyttää poikkeavan paljon rajummin VAG:n vastaavista.
Eli tuo 12 mm levy näyttää poikkeavan paljon rajummin VAG:n vastaavista.
Jeps, sieltä jo olinkin selaillut juttuja, mutta täyttä selvyyttä asiasta ei tullut. Pitänee Oltzun kanssa testata tuo 12mm nokkalevy käytännössä. 10mm ja 11mm nokkalevyjen nostossa olisi kuulemma 0.010" ero 11mm hyväksi. hitto kun ei satu olemaan tavallista 10mm nokkalevyä hyllyssä, että pääsisi mittailemaan eroa tuohon 12mm levyyn.
Sattui olemaan hyllyssä tuommonen 374 nokkalevy, niin piti ihan testata penkissä.
3500 kierroksen jälkeen alkoi tuotto heittämään sylinterien kesken reilusti. Eli vaikuttais siltä, että tehoja ei korkeilla kierroksilla tulis.
Suurin tehollinen kierrosluku, mihin tuo levy on tarkoitettu on 3000 kierrosta kampiakselilla.
3500 kierroksen jälkeen alkoi tuotto heittämään sylinterien kesken reilusti. Eli vaikuttais siltä, että tehoja ei korkeilla kierroksilla tulis.
Suurin tehollinen kierrosluku, mihin tuo levy on tarkoitettu on 3000 kierrosta kampiakselilla.
Minä en osaa sanoa millä merkillä noita päitä pitäisi tilata. Taitaa olla aika se ja sama. 4/12R ainakin Cummins toimii. Otetaanko muut vaan mitä sattuu olemaan, poislukien traktorin päät. Kaikki pakut ja henkilöautot kai käy?
Ilmeisesti nokkalevyjä ei aleta tilailemaan...
Hintaa tulee varmaankin aika samat kuin viimeksi eli 85-90 euroa rahteineen.
Päivitetty lista:
Vallu: 5/11 L, 2x 6/12R
I_me: 4/11R
D5252T: 5/11L
Mikke N: 6/12L
Visa: 6/12L
JereD24TIC: 6/12L
Jope: 4/12R ?
juha s: 6/12L
dbltrbl: 4/11L
Hannu_264: 6/12L
hatemi: 4/12R
mattipek: 6/12L
NSUman: 2 kpl 4/12R
Tommi T: 2 kpl 4/12R
plus privalla tilatut
4/11R
4/12R
Keskiviikkona iltapäivällä lähtee tilaus. :)
Ilmeisesti nokkalevyjä ei aleta tilailemaan...
Hintaa tulee varmaankin aika samat kuin viimeksi eli 85-90 euroa rahteineen.
Päivitetty lista:
Vallu: 5/11 L, 2x 6/12R
I_me: 4/11R
D5252T: 5/11L
Mikke N: 6/12L
Visa: 6/12L
JereD24TIC: 6/12L
Jope: 4/12R ?
juha s: 6/12L
dbltrbl: 4/11L
Hannu_264: 6/12L
hatemi: 4/12R
mattipek: 6/12L
NSUman: 2 kpl 4/12R
Tommi T: 2 kpl 4/12R
plus privalla tilatut
4/11R
4/12R
Keskiviikkona iltapäivällä lähtee tilaus. :)
-
- -
- Viestit: 90
- Liittynyt: 28.4.2004 20:06
Muuten meni hyvin mutta 5/11L:t joita oli pari kappaletta tilauksessa tulikin 6/10 -päinä. Eli kaikissa toimittajan luetteloissa on virhe jota ei sitten huomannut tilaaja (minä) eikä toimittaja. Koitan saada oikeat päät ilmatteeksi mutta voi mennä aikaa, pahoittelen tätä kämmiä.
Muut päät on pakattu, katotaan sitten miten ruuhkaista on postissa ja mh:ssa huomenna, ei ole aikaa paljon jonotella joten voipi olla että ensi viikolla vasta lähtevät tulemaan.
Muut päät on pakattu, katotaan sitten miten ruuhkaista on postissa ja mh:ssa huomenna, ei ole aikaa paljon jonotella joten voipi olla että ensi viikolla vasta lähtevät tulemaan.
-
- -
- Viestit: 7
- Liittynyt: 26.10.2005 21:21
Meni hivenen pieleen penkitys kun kytkin luisti mutta suuntaa antavia tuloksia saatiin. Nyt täytyy viritellä parempi kytkin ennen 12mm nestepään asennusta ja käydä sitten kokeilemassa uudestaan. Tuossa video penkityksestä http://koti.mbnet.fi/cr250/videot/penkitys2.mpg
Viimeksi muokannut Tommi T, 5.1.2006 16:10. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 28 vierailijaa