eli auto vw golf iv 1.9pd tdi 115hv/310nm vm2001
tuohon autoon tarvis evry modin, jos joku osaa rakentaa valmiit piuha, vastus ym mitä siihen nyt tarviikaan eli tavallaan rakennus sarja et ite kytkis vain pistokkeelle piuhat.
kun ei oikein löytänyt selkeitä ohjeita netistä ja ei nuo vastus ym potikka hommat ole niin tuttuja.
tarjouksia vois laittaa tänne tai privana
kuka rakentais evry modin?
Valvoja: ffp jäsenet
Pumppariinkin löytyy evrynsä. Oisko tosta apuja: http://homepage.ntlworld.com/dgace/evry_mod.htm
Mitä vastuksia olette laittaneet PD koneiden evry-modeihin? Pikaisella foorumin selailulla löysin muutaman toteutuksen, mutta mikä näistä todella toimii.
100 ohm, 180ohm, 220ohm ja yksi toteutus, jossa oli 0-1 kohm säätöpotikka jonka alarajaksi laitettu 240ohm.
Itellä on AJM kone. Ehdotuksia?!
^^^linkkissä ei oltu mainittu vastuksen kokoa...
100 ohm, 180ohm, 220ohm ja yksi toteutus, jossa oli 0-1 kohm säätöpotikka jonka alarajaksi laitettu 240ohm.
Itellä on AJM kone. Ehdotuksia?!
^^^linkkissä ei oltu mainittu vastuksen kokoa...
Itse laitoin 1.9 pumppariin (ATD) 150ohm vastuksen ja VAG-Com näyttää lämmöksi 130astetta. Vastus maksoi paikallisessa elektroniikka liikkeessa 10senttiä.
Tehon nousu oli huomattava.
Miinuksena voidaan pitää ajotiotokoneen kulutuslukeman sekoamista.
Tyhjäkäyntikulutus on 0.6-0.7l/h mutta evryn jälkeen tietokonen näyttää 0.2-0.5l/h, joka ei pidä paikkaansa.
Tehon nousu oli huomattava.
Miinuksena voidaan pitää ajotiotokoneen kulutuslukeman sekoamista.
Tyhjäkäyntikulutus on 0.6-0.7l/h mutta evryn jälkeen tietokonen näyttää 0.2-0.5l/h, joka ei pidä paikkaansa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa