2.0 GTD

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

GTDVW
-
Viestit: 21
Liittynyt: 16.2.2020 8:04

2.0 GTD

ViestiKirjoittaja GTDVW » 28.1.2022 10:18

Ongelma korkeat pakopaineet piikaa jopa.4-5bar
kun laittaa kaasun pohjaan, autoon vaihdettiin turbon alipainekello ja kellon varren pituutta yritetty muutella ja sopeutusta tehty sopeutus näyttää 0.25-3.45v
herjaa turboahtimen ahdon hallinnan asentoanturia virtapiiri toiminta ongelma
myös ahdot korkealla lähemmäs 2.0bar
autossa vakio softa.

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 28.1.2022 11:29

VNT-turbohan tässä varmaankin on. Jos siivet eivät aukene kunnolla tai jumissa kokonaan niin varmasti piikkaa pakopaineet taivaisiin ja ahdotkin karkailee.
Itse lähtisin ensin tutkimaan turbon siipien toiminnan, pitäisi liikkua todella herkästi jos kellon varsi on irti.
Jos tämä on ookoo niin N75-venttiili tutkimuspöydälle seuraavaksi.

hmmm tai ehkä ensin tuo N75 olisi hyvä tutkia kun siihenhän tuo vikakoodi viittaa todennäköisesti.

GTDVW
-
Viestit: 21
Liittynyt: 16.2.2020 8:04

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja GTDVW » 28.1.2022 12:46

Turbon siivet tuntuu liikkuvan kevyesti ei mun mielestä takertele yhtään, käsin liikutellut.

ahdin kkk BV 43 A 013

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 29.1.2022 11:03

Onko vikakoodit luettu VCDS:llä vai jollakin yleismallisella lukijalla?

Missä autossa kyseinen kone majailee ja moottorin koodikin olisi hyvä tietää.

GTDVW
-
Viestit: 21
Liittynyt: 16.2.2020 8:04

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja GTDVW » 2.2.2022 18:15

Golf mk6

Ahdonsäätösolenoidi nyt vaihdettu ei vaikutusta ,pakopaineet piikaa.

CBBB
Viimeksi muokannut GTDVW, 2.2.2022 21:21. Yhteensä muokattu 1 kertaa.

GTDVW
-
Viestit: 21
Liittynyt: 16.2.2020 8:04

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja GTDVW » 2.2.2022 18:20

luettu VCDS:llä

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 3.2.2022 16:58

Heittääkö edelleen vikakoodia ja mikä se koodi on numeroltaan?
Onko DPF:n kunnosta tietoa ettei ole kovin tukossa?

GTDVW
-
Viestit: 21
Liittynyt: 16.2.2020 8:04

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja GTDVW » 3.2.2022 17:20

HanhiEmo kirjoitti:Heittääkö edelleen vikakoodia ja mikä se koodi on numeroltaan?
Onko DPF:n kunnosta tietoa ettei ole kovin tukossa?


Kuva.
Liitteet
IMG_20220203_171911.jpg
IMG_20220203_171911.jpg (385.85 KiB) Katsottu 4954 kertaa

GTDVW
-
Viestit: 21
Liittynyt: 16.2.2020 8:04

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja GTDVW » 3.2.2022 17:21

HanhiEmo kirjoitti:Heittääkö edelleen vikakoodia ja mikä se koodi on numeroltaan?
Onko DPF:n kunnosta tietoa ettei ole kovin tukossa?


dpf pakkopoltettu ja ei herjaa sitä.

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

Re: 2.0 GTD

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 4.2.2022 11:32

Vikakoodin mukaan siis pyydetty ja toteutunut signaali (jännite) ei vastaa toisiaan.
Oletko katsonut VCDS:llä miten paljon ajossa arvot eriävät toisistaan "Block Group 034.2 (specified) and 034.3 (actual) "
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph ... 563/009571

Onko sopeutus tehty näin? https://www.youtube.com/watch?v=p4qhyaqxm3w


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa