Vaihdoin ventosta cadiin koneen (AAZ) ja sain ahtomittarin paikalle eli osaako joku viisaampi kertoa miksi ahtopaineita on liikaa (1.1bar)? Vakio ahdin ja kello paikal eikä ole kelloa kiristetty. Syöttöjä pikkasen lisätty mut ei pitäisi ahtoja nostaa jos vaa kello aukee tietyissä ahtopaineessa. Jostai luin et näissä on joku pop-off valve ja aukee 0.8bar?? Vai olenko ymmärtäny väärin :)?!? Ja vielä osaako joku kertoa mitä virkaa pumpussa olevan piuhan/anturin tarkotus on (pumpun alaosassa 2 johtoa)? Ajoneston poistin jo ja hyvin tuntuu toimiva ilman et olisi niitä johtoja pumpun alaosassa kytketty mihinkään. Ja vinkkejä otan vastaan miten sais kotikonstein pumpusta lisää irti.. ;) Kiitos jo etukäteen neuvoista.
Ja vielä tuli mielee että onko 1.6D nokka-akselista hyötyä AAZ:ssa? Kokemuksia? Jotku sanoo et olis imupuoli kauemmin auki mut jos joku osaa antaa selkeen vastauksen tähän ni ei tuu turhaa kokeiltuu ;)
Lisää kysymyksii vaa tulee mielee.. xD
Missä vika ku on tosiaan konee vaihdos cädis ja latausvalo palaa kokoajan vaik laturi lataa ihan normaalisti (14.4). AAZ oma laturi paikalla..
1.9TD Caddy Mk1
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 165
- Liittynyt: 5.5.2014 16:30
Jos ei siellä ole noita osakuormakevennyksen ohjauslaitteita paikoillaan ja toiminnassa niin jätä se alipaine suosiolla kokonaan pois ja säädä kellon tangosta maksimiahtopaine sopivaksi. Sitä alipainetta ei tarvita (tietääkseni) millään tavalla ahtopaineen hallintaan silloin kun konetta kuormitetaan...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa