Eli...
Otsikon mukainen keksintö ja päästöt niiiiiin metsässä kun voi olla. Punainen lappu tuulilasissa leimasirkuksen jäljiltä. Oireet alkoivat pari kk sitten, matkanopeuksissa alkoi ahdot nousemaan, 100km/h vauhdissa tasaisella ahdot nousivat 0,4bar ja ahtaminen alkoi loppua 0,6bar kohdilla kokonaan, loppujen lopuksi ahdot häviävät ajossa kokonaan tuon maagisen 0,6 jälkeen, palaavat kun käynnistää uudelleen. Koneeseen vaihdettu isompi ahdin, suuttimet, ohjelma, cooleri aikaisemman omistajan toimesta ja joilla on aiemmin leimattu myös päästöjenkin osalta.
Nyt todella tehoton ja savuttaa aivan käsittämättömän paljon vedättäessä, eli aina kun ei kulje mihinkään...
alipaineletkut tarkastettu, N75 vaihdettu, turbo putsattu mr musclella, ahtopuolen putket tarkastettu... em mainitut kaikki kunnossa. Ainoa vaihtamaton osa on maf anturi, voiko selittää em oireet kaikkineen? Jonkinasteinen osaaja väitti sen olevan kunnossa.
Jossain oli mainintaa mesen maffin käyvän orginaalin tilalle, onko näin?
Edit. Onko nyt kuitenkin mahdollista olevan johto/liitin vika, johto irti ajaessa ei huomaa minkäänlaista eroa siihen kun liitin on kiinni. Mut ta kun vika ei tullut ns kerralla vaan pikkuhiljaa pahentuen..
Vikakoodeihin en ole autoa saanut, vielä.Apua kaivattaisiin ko alueella nummelan seudulla.
'97 golf 3 1,9 tdi AHU vikaa...
Valvoja: ffp jäsenet
Mikäs turbo on kyseessä? Hukkisturbo (AHU alunperin) vai VNT? Onko N75 auton runkonumeron mukaan, vai turbon mukaan?
Se 0,6 bar ahtopainetta ei ole oikein mitään, ensimmäisenä veikkaisin ahtovuotoa. Onko cooleri ehjä, ovatko letkut kunnolla paikallaan?
Onko tuossa ahtopaineanturi vielä ecun sisällä vai joko se on ahtoputkessa?
Se 0,6 bar ahtopainetta ei ole oikein mitään, ensimmäisenä veikkaisin ahtovuotoa. Onko cooleri ehjä, ovatko letkut kunnolla paikallaan?
Onko tuossa ahtopaineanturi vielä ecun sisällä vai joko se on ahtoputkessa?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 39 vierailijaa