A4 B6 1.9tdi 2002 Q käynnistys ja tyhjäkäynti

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Dextermann
-
Viestit: 120
Liittynyt: 14.8.2010 13:05

A4 B6 1.9tdi 2002 Q käynnistys ja tyhjäkäynti

ViestiKirjoittaja Dextermann » 4.6.2015 21:36

Virrat laittaa päälle, niin hehkuvalo mittarissa ei pala sekuntiakaan ja sammuu. tänä aamuna käynnistin autoa, yritti käynnistyä ensimäisellä yrittämällä, mutta eih.
sen jälkeen saikin sahata ~30sekuntia ja lähti vaivalloisesti käyntiin. startatessa pukkaa kitkerää valkoista savua putkesta.
kylmänä tyhjäkäynnillä kone heiluu normaalia enemmän, kun antaa vartin käydä ja vähän kaasuttelee että lämpiää, käynti tasaantuu normaaliksi. Voisiko ajoitus olla pielessä?
kone AVF

Nyt sai vikakoodit luettua.

4 Faults Found:
17994 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145)
P1586 - 35-10 - Short to Plus - Intermittent
16686 - Cylinder 2
P0302 - 35-10 - Misfire Detected - Intermittent
17564 - Manifold Pressure Sensor (G71)
P1156 - 35-10 - Open/Short to Ground - Intermittent
17569 - Manifold Temp Sensor (G72)
P1161 - 35-00 - Open or Short to Plus
Readiness: 0 0 X X X

Ensimmäinen nyt ei käynnistämiseen vaikuta. entäpä nuo sensorit?
mikäs hätä tuolla 2. sylinterillä on? otettiin sylinterien arvot ja näyttää tältä:

-0.49 mg/str Cyl 1 -2.8 to +2.8 mg/str
1.20 mg/str Cyl 2 -2.8 to +2.8 mg/str
-0.02 mg/str Cyl 3 -2.8 to +2.8 mg/str
-0.71 mg/str Cyl 4 -2.8 to +2.8 mg/str

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 5.6.2015 7:06

Olisko se perinteinen johtosarja, pumppusuuttimen liittimessä kakkospytyssä kosketushäikkää.

Axi
-
Viestit: 1326
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

ViestiKirjoittaja Axi » 5.6.2015 7:34

Puristuspaineiden mittaus voisi olla paikallaan.
Johtosarjan tarkastuksessa pääsee kyllä tarkastamaan nokan ja nostimien kunnon samalla.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 40 vierailijaa