VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI Syncro/4motion veto pois

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

MillaH
-
Viestit: 49
Liittynyt: 14.6.2010 14:18

VW PASSAT Variant (3B5) 1.9 TDI Syncro/4motion veto pois

ViestiKirjoittaja MillaH » 4.6.2015 6:45

Moikka. Mulla alkoi tuo koneen temppuilu ensin sillä että meno tyssäs moottoritiellä ohituksessa, ei siis hyytynyt kokonaan, mutta lakkasi kiihtymästä. Tilanne välillä parani ja välillä paheni. Luettiin piuhalla vikakoodit ja vaihdoin ilmamassamittarin siihe, vähän parempi tuli, muttei ihan parantunut entiselleen, ajattelin että edessä on tuo mr. Muscle käsittely. En ole edelleenkään sitä päässyt tekemään, mutta tilanne on kyllä pahentunut entisestään kun liikkeelle lähtiessä ykkösellä meinaa hyytyä tyystin, ihan kun kävis vaan parilla pytyllä, mutta taas kakkoselle vaihtaessa ja siitä eteenpäin vetää ok. Tyhjäkäynti myös ok. Mikä mahtaisi tehdä tämmöstä? Olen viemässä sitä serkulle katsottavaksi viikonloppuna, mutta onko tässä Tre-Hämeenlinna seudulla ketään jolla olisi piuha että voisi kattoa koodit? Itselläni on johto hukassa.

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 4.6.2015 15:17

Olikos tässä EVRY? Taisin tätä autoa joskus vilkaista ja siellä oli joku potikka jos en väärin muista?

MillaH
-
Viestit: 49
Liittynyt: 14.6.2010 14:18

ViestiKirjoittaja MillaH » 5.6.2015 6:29

Moi, ei oo mitään virityksiä. Sä taisit siitä lukee ne koodit, mutta ei saatu sitä maffia sillon auki, mutta sen vaihdoin myöhemmin. :)

arduaen
-
Viestit: 198
Liittynyt: 16.11.2009 20:13

ViestiKirjoittaja arduaen » 7.6.2015 0:17

Oliko tää massamittari minkä vaihdoit niin näitä 30-50€:n laatusia?
Jos oli niin ratkasu siinä... Saman merkkinen ku oli vanha niin tilalle.. Jos bosch laita boschilainen jos pierburg niin sit semmonen....

Ite kokeilin aikoinani jotai halpaa ja eihän sen jälkee saanu kone ruokaa..

Toinen mikä ei aiheuta välttis vikakoodeja mappi anturi (imusarjan paine) live loggailua niin näkee toimiiko anturi normaalisti.. vai näyttääkö esim tyhjäkäynnillä 3bar painetta ja kun painaa kaasua niin lähtee noin 1bar:ta "lineaarisesti" nousemaan.

MillaH
-
Viestit: 49
Liittynyt: 14.6.2010 14:18

ViestiKirjoittaja MillaH » 7.6.2015 21:57

Sama merkki,Bosch,tarkistin vielä sarjanumeronkin,olisko 150€ maksanu? Tänään serkku oli tehny ton mr.muscle hoidon ja toimi ekaan kiihdytykseen saakka,sit taas limbissä. Sit se oli sammunu vauhdista,eikä enää lähteny käyntiin.(startti pyöri kyllä) ei oo mulla koskaan sammunu. Myöskin siellä oli veikkauksia että kaksoismassavauhtipyörä (?) olis hajoomassa,kuulemma kallis remontti. :(

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 8.6.2015 20:13

Ite kattosin tankkipumpun kerta sammu.

MillaH
-
Viestit: 49
Liittynyt: 14.6.2010 14:18

ViestiKirjoittaja MillaH » 10.6.2015 13:15

mistäs sitten haetaan vikaa jossei pumpulle tule virtaa?

MillaH
-
Viestit: 49
Liittynyt: 14.6.2010 14:18

ViestiKirjoittaja MillaH » 15.6.2015 14:08

Vika oli niinkin suuri kun että oli haukannu ilmaa ja mennyt vikatilaan. Mutta auttamatta siitä on edelleen massapyörä tai kytkin menossa :|


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 47 vierailijaa