golf 3 hehkuttaa kylmänä muttei lämpösenä!
Valvoja: ffp jäsenet
golf 3 hehkuttaa kylmänä muttei lämpösenä!
mikä mahtaa olla golffis vikana ku ei hehkuta lämpöösen ollenkaa ja pitää sahata todella kauvan että saa käyntiin?
Kylmänä hehkuttaa ja on kyllä het tulilla..
vaihdoin koneen ja joikseenki tuntuu että joku piuha on vääräs paikkaa tai joku anturi on mahtollisesti sökö..
onjo jollakin kuvaa td golffin sähkööstä että näkis miten johdot kuuluus mennä siitä liittimeltä mihin tulee sähköt?
Kylmänä hehkuttaa ja on kyllä het tulilla..
vaihdoin koneen ja joikseenki tuntuu että joku piuha on vääräs paikkaa tai joku anturi on mahtollisesti sökö..
onjo jollakin kuvaa td golffin sähkööstä että näkis miten johdot kuuluus mennä siitä liittimeltä mihin tulee sähköt?
Tuota noin... ei kai käyntilämpöisen dieselin kuulukaan hehuttaa? Eikä käynnistymisen lämpimänä pitäisi olla mitenkään riippuvainen hehkuista? (korjatkaa jos oon ihan väärässä, nuo esikammio-dieselit kun ei ole ihan vahvinta alaani).
Epäilisin että ongelman ydin on jossain muualla kuin hehkutuksessa.
TDI:n kohdalla voisi viallinen lämpöanturi jotain asiaan vaikuttaa, mutta onko noissa vanhemmissa TD-koneissa olemassa jotain sähköistä säätöä esim ennakolle?
Epäilisin että ongelman ydin on jossain muualla kuin hehkutuksessa.
TDI:n kohdalla voisi viallinen lämpöanturi jotain asiaan vaikuttaa, mutta onko noissa vanhemmissa TD-koneissa olemassa jotain sähköistä säätöä esim ennakolle?
tuota niin nii kyllä tosajaan tua mun kakkoskoppanen koloffi aiinaki vilauttaa hekuvalon vaikka on kuinka lämmin kones, tuo tosiaan ei tee mitää eikä meinaa lähtiä käyntihin.. vaiihroon sen anturin siihen vesiletku touhuun eikä kyllä vaikuttanu mitää ja se sulake oli kyllä ehejä..
niin ku son tosajaan niin niin aaz kones mikä mulla on tuas kakkikseski ja siihe ei tuu mitää piuhoja siihen vesiletku touhuun tuoas vanhemmas vaikka liittimet onkin..
niin ku son tosajaan niin niin aaz kones mikä mulla on tuas kakkikseski ja siihe ei tuu mitää piuhoja siihen vesiletku touhuun tuoas vanhemmas vaikka liittimet onkin..
No missäs korissa tämä ongelmakone nyt on kiinni? Kolmosissa on automaattihehku, joka toimii kuskinoven ovikatkaisimen ohjaamana. Uudemmissa AAZ:ssa on myös automaaginen ennakonsäätö, vanhemmissa vaijeritoiminen.
Laittelepa lisätietoa auto-moottorikombinaatiosta, niin ehkä saadaan järkeviä vikakohdeveikkauksia aikaiseksi.
Laittelepa lisätietoa auto-moottorikombinaatiosta, niin ehkä saadaan järkeviä vikakohdeveikkauksia aikaiseksi.
Vastuksia ovat ainakin viritelleet anturiin että hehkutusta tulee lämpimälle koneelle, en sitten tiedä onko pidemmän päälle jotakin haittaa.
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=74601
http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=74601
no mä tuos testaalin sitä liitin touhua just mikä on siinä vesiletku hymmäs niin ajoon lämpööseksi ja ei hehkuta sitte otin sen liittimen irti niin johan hehkutti.. oon koittanu 3 eri anturia siinä eikä oo vaikutusta..
Eli seuraavaksi pitäis ilmeisesti katsoa ne ohjainlaitteen sulakkeet, siinä paisuntasäiliön alla. Jotain häsmää tossa ohjauksessa on, kun kerran hehkutti suorilta ilman lämpöanturia. Aiemmin mainitun avaimen nolla-asennossa käytön pitäisi aiheuttaa pitkä hehku, mutta jos se ei sitäkään tee, niin edelleen jossain on vikaa. =)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”