seat leon turbossa häiriötä
Valvoja: ffp jäsenet
seat leon turbossa häiriötä
Noniin elikkä auto on Seat Leon 1.9tdi 81kw ja nyt ilmeni turbon kanssa ongelmia. Tehot on tallessa ja ei savuta, mutta ääni ei kuulosta yhtään terveeltä heti kun ahdot alkaa nousta. Turbolta kuuluu erittäin ikävää ääntä ku lähtee vedättään. Jännää on se, että välillä saattaa mennä 50km, että kuuluu ihan terve ääni, mutta yhtäkkiä alkaa taas ääntään. Oisko kellään ideaa mistä lähtä tutkiin? Autolla ajettu 400tkm ja huoltokirjan mukaan 350tkm kohalla olis fin-turbolla vaihettu turbo, mutta mitään kuittia ei oo olemassa.
-
- -
-
- -
Itse en pahemmin ajelis enää :) tuli itselle kallis opetus..
Turbotukku.com uusi tuon oman turbon, Diagnoosi oli että "Ahtimessa havaittu normaalia ikääntymisestä johtuvaa materiaalien väsymistä, ei jälkiä ulkopuolisista tekijöistä johtuvaa vauriota"
Eli en tiiä mitä puhistaminen sinun tapauksessa auttaa.
Tuolla mun turbolla on 24kk takuu, mutta jos sulla ei edellisiltä omistajilta mitään kuitteja niin paha sanoa.
Turbotukku.com uusi tuon oman turbon, Diagnoosi oli että "Ahtimessa havaittu normaalia ikääntymisestä johtuvaa materiaalien väsymistä, ei jälkiä ulkopuolisista tekijöistä johtuvaa vauriota"
Eli en tiiä mitä puhistaminen sinun tapauksessa auttaa.
Tuolla mun turbolla on 24kk takuu, mutta jos sulla ei edellisiltä omistajilta mitään kuitteja niin paha sanoa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”