1.9 tdi seat ahtopaineet

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

jenssen
-
Viestit: 10
Liittynyt: 5.1.2014 1:23

1.9 tdi seat ahtopaineet

ViestiKirjoittaja jenssen » 26.3.2014 11:24

Paljo seat leon 1.9 tdi 90heppasessa on normi ahto paineet? Ku itellä on kyseinen auto johon on asennettu lastu ja ei ahda ajon aikana kuin 0.6-0.7.. että kuhan ei ois n75 venttiili paskana tai jotai.. ainaki itestäni tuntuu että ei oo normaali..

Lastutettu tosiaan ja penkitys paperit löytyy niin ei ainakaan omasta mielesta vastaa kyseisiä teho lukemia auton kulku..

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 26.3.2014 11:48

Sellanen 0,9-1,0 väliin pitäisi paineiden vakiossa suunnilleen mennä.
Kannattaa aluksi tarkistaa kaikki N75 tulevat/lähtevät letkut ettei ole vuotoja.

jenssen
-
Viestit: 10
Liittynyt: 5.1.2014 1:23

ViestiKirjoittaja jenssen » 26.3.2014 11:52

Letkuja oon joitain huonon näkösiä vaihellu sinne, täytyy viel katella niit ka jos ei ala tokenemaam niin sitte se n75 vaihtaa..

jenssen
-
Viestit: 10
Liittynyt: 5.1.2014 1:23

ViestiKirjoittaja jenssen » 26.3.2014 12:47

Niin siis paikallaan ja ajossa ahtaa ton verran.. eikö ajaessa pitäs ahtaa enemmän kuin paikallaan kaasuttaessa? :o

Ja nyt on kaikki letkut vaihettu.. täytyy lähtee ostaan se n75 ja jos ei sillä kummene niin sitte pitää jotai alkaa tekeen ku tollahan jää muuten jalkoihin..

HanhiEmo
-
Viestit: 831
Liittynyt: 12.12.2006 10:27

ViestiKirjoittaja HanhiEmo » 26.3.2014 14:00

Juu ajossa rasituksessa saadaan vasta ahdot tappiin, paikallaan polkiessa harvemmin jos ei ole todell ahdistavan pieni turbo.
Vikakoodien luvulla pääsisi etiäpäin helpoiten jos on vaikka vikatila päällä niin näkisi mistä johtuu ettei turhaan osta summanmutikassa uusia osia.

pertti108
-
Viestit: 669
Liittynyt: 22.9.2009 22:16

ViestiKirjoittaja pertti108 » 26.3.2014 16:20

Tuolla kuvauksella on koko ajan vikatilassa, mikä tyypillisimmin johtaa maf osastolle. En oo sellasta n75 venttiiliä nähny, joka jäis auki, vaan seku on sökö niin yliahtaa ja menee vikatilaan. Toki seki varmaan on mahdollista.

jenssen
-
Viestit: 10
Liittynyt: 5.1.2014 1:23

ViestiKirjoittaja jenssen » 26.3.2014 16:47

Jaa että maffissa saattaa olla vika? Eli ilmamäärämittarissa? Voikoha sitä testata mitenkään? Viikonloppuna vasta johon nokkaan pääsee..

Jultsu
-
Viestit: 2989
Liittynyt: 29.10.2010 4:52

ViestiKirjoittaja Jultsu » 26.3.2014 18:43

Johto irti maffilta, jos menopuoli pysyy samana tai jopa piristyy, niin MAFfissa vika. Jos kulku hidastuu entisestään niin siinä tapauksessa tarvii johtoa että voi sanoa varmuudella.

jenssen
-
Viestit: 10
Liittynyt: 5.1.2014 1:23

ViestiKirjoittaja jenssen » 30.3.2014 22:10

Joo ei ollu maffissa vika ku kokeilin johto irti.. no jospa sitä johon nokkaan huomenna pääsis ku viikon loppu meni töissä..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Majestic-12 [Bot] ja 26 vierailijaa