Kampuran tunnistin ongelma?
Valvoja: ffp jäsenet
Kampuran tunnistin ongelma?
Autona seat altea xl 1.9tdi BXE kone. Tuli vaihdettua kone kun 4 syl kiertokanki oli mutkalla. Nyt konetta joutu sahata jonkun verran että lähtee käyntiin, kun lähtee pysyy myös käynnissä. Kierroslukumittari ei näytä kanssa mitään. Antaa vikakoodia p0322 kampiakselin tunnistin ei signaalia, tunnistin ja liitin uusittu ja johtosarja mitatu ECU:lle asti. Mitta-arvoista katsoo kun käynnistää niin eka nokan anturi näyttää tietoja mutta kampura ei,siten kampurantunnistin rupee näyttämään tietoja ja nokan tunnistin ei ja auto käynnistyy. Auto käynnistyy ilmankampiakselin tunnistinta ja sammuu kun ottaa nokan tunnistimen johdon irti. Autoon tehtii myös jakopää, käytettii kyllä lukitsimia. Oisko vika uuden uuden koneen tunnistin kehässä mikä on vauhtipyörän takana? Myös öljynpainevalo palaa mutta se on varmaan aunturi vika kun paineita kyllä on.
Anteeksi viestin pituus ja kiitoksia jo etukäteen:)
Anteeksi viestin pituus ja kiitoksia jo etukäteen:)
Oliko tässä kampiakselin anturi samanlainen kuin 2.0 TDI:ssä, eli se pulttikiinnitteinen muovimokkula-tunnistin-stefa kombinaatio vauhtipyörän takana?
Jos, niin ajoititteko tuon anturin kohdalleen? Joo, niin oudolta kuin kuulostaakin, niin se "stefa" eli anturin kehä pitää olla juuri oikeassa asennossa asentaessa, tai anturi ei toimi.
Jos, niin ajoititteko tuon anturin kohdalleen? Joo, niin oudolta kuin kuulostaakin, niin se "stefa" eli anturin kehä pitää olla juuri oikeassa asennossa asentaessa, tai anturi ei toimi.
https://www.google.fi/search?q=1.9tdi+k ... B800%3B654
Tommenen suunnileen se on, mihin sen ajoitus muuttuu jos sitä ei ole irrotettu? Vai mitä meinasit?
Tommenen suunnileen se on, mihin sen ajoitus muuttuu jos sitä ei ole irrotettu? Vai mitä meinasit?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 38 vierailijaa