GOLF 4,ASZ, 6 VAIHTEINEN,4MOTION, KYTKIMEN VAIHTO
Valvoja: ffp jäsenet
GOLF 4,ASZ, 6 VAIHTEINEN,4MOTION, KYTKIMEN VAIHTO
onko miten paljon isompi homma ottaa laatikko pois tossa nelikossa kun etuvetosessa,eli kauanko menee aikaa
Golf iv asz 96kw 4motion kytkin
Moi ei kannata irrottaa konetta.tee se niin et kone yläpuolelta tuentaan ja otat kelkan ja kaiken muun tarvittavan irti niin sitte on tilaa.
Miettikääpäs jos kysyjä aikoo itse jossain autotallin perukoilla tuon kytkimen vaihtaa, niin käytössä tuskin on nosturia, vaihdelaatikko nostinta, yms.. Jos tuon homman tekee "lattialla" max 50cm korkeudessa ja tekijänä on satunnaisesti öljyjä autoonsa vaihtava harrastelia, niin aika utopista on parin tunnin purku ja kasaus ajat, realistisempaa olisi kaksi iltaa purkuun ja kolme kasaukseen. (jos kaikki työkalut löytyy ja jaksaa maata siellä lattialla)
Tosin vaikka tekijänä olisi -tarzi- itse, niin siltikään yksi ilta ei riitä tuohon hommaan..
Tosin vaikka tekijänä olisi -tarzi- itse, niin siltikään yksi ilta ei riitä tuohon hommaan..
Apurunkoa ei sieltä pariakymmentä minnuuttia kauemmin kaivele edes lattialla. sen jälkeen vaan vetarit ja kardaani irti ja sit lodjun pultit.. ei todellakaan kannata konetta irrottaa.. on noita "remontteja" tullut tehtyä ihan tallinkin lattialla.. moottorin tukee vaikka puupalikalla niin ettei putoa lattialle ja tunkin kanssa vaihteisto irti kun aika painava paketti..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”