BKC koneeseen kiinteä vai kaksoismassavauhtipyörä

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

humppajokeri
-
Viestit: 18
Liittynyt: 5.7.2010 22:35

BKC koneeseen kiinteä vai kaksoismassavauhtipyörä

ViestiKirjoittaja humppajokeri » 1.12.2013 16:31

Eli A3:en vauhtipyörä sanoi lopulta sopimuksen irti ja osat on nyt saatu purettua.
Kysymys kuuluukin että minkähänlaisen vauhtipyörän sinne laittaisi tilalle?

Autolla ajettu kuitenkin jo 270tkm joten kytkin ainakin menee jo vaihtoon. Onko se valeon valmis kiinteä setti mistään kotoisin, jos tulevaisuudessa miettii pelkästään lastutusta?
Halvemmaks se ainakin tulisi. Ja käytettävyydeltään en lähde tekemään vr6:en levyllä olevaa kiinteää, kerran niissä joutuu sylintereiden työntötankoja alkaa pidentelemään eikä aikaa sorvauttaa/kierteyttää asetelmalle reikiä.

Paikallaan siis oli 228mm Lukin setti ja 5v manuaali aski

3AHG
-
Viestit: 284
Liittynyt: 14.10.2004 22:11

ViestiKirjoittaja 3AHG » 1.12.2013 17:09

500e muistaakseni briteistä tilatessa alkuperänen sachs kaksoismassa rahteineen. Makuasia mitä sinne haluaa laittaa...

Tiisseli
-
Viestit: 91
Liittynyt: 2.3.2008 17:35

ViestiKirjoittaja Tiisseli » 4.12.2013 6:18

Omaan BKC Passattiin tulee tänään just toi edellä mainittu Sachsin setti. Poljintuntuma ainakin esim. Valeon 4P setissä on erilainen (lyhyempi) ja jotkut valittaa resonansseista tietyillä kierrosalueilla, tiedä sitten. Itselleni perustelin "OE" setin sillä, että onnellisimmat ihmiset ajavat vakioautoilla :)


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 34 vierailijaa