Tulipahan ostettua uusin golf ikinä talouteen..
"pikkuvioista" tietoisena...
Reippaasti kun kiihdyttää ja ahdot nousee mittarin mukaan yli 0,5bar ja kierrosten ollessa yli 3000 turbo tipahtaa pelistä... ahtomittari tippuu nolille ja meno puutuu...
Mistähän vikaa hakisi...`?? Menoahan tuo ei haittaa mutta olisi kiva saada kuntoon.
Mistä löytäisi kuvan alipaineletkujen sekasotkusta... uusin valtaosan letkuista ja tuntu hassulta kun alipainesäätimeltä lähtevä letkulähtö oli 6mm ja turbon päässä letkulähtö 3mm. Onkohan jotain feelua noissa? Ja imusarjalta nousee yksi tulpattu letku...
golf 4 1.9 tdi ahf puutuu
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Vikakoodit luettu ja poistettu.Eikä tullut heti takas.
16485 Mass air flow sensir g70 implausible signal p0101 35-10 intermittent
17978 p1570 -350 intermittent
Noita magneettiventtilejähän autossa on kolme erillaista eikö? tulipellissä olevat kaksi ovat omassa autossa samanlaiset. numerolla 1H0 906 627 A kun toisen pitäisi olla 1H0 906 627
Pitääpä otta kuvia...
16485 Mass air flow sensir g70 implausible signal p0101 35-10 intermittent
17978 p1570 -350 intermittent
Noita magneettiventtilejähän autossa on kolme erillaista eikö? tulipellissä olevat kaksi ovat omassa autossa samanlaiset. numerolla 1H0 906 627 A kun toisen pitäisi olla 1H0 906 627
Pitääpä otta kuvia...
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Ilmat kun kylmenee niin auto reagoi paremmin. Ei puudu joka kiihdytyksessä. Massamittarin irroitus heikensi menoa selvästi.
Joku näppärä oli askarellut kabiiniin ahtopainemitttarin... liitoksia löyty kojelaudasta isoletku-pikkuletku-nippuside .. Ne kun vaihtoi kunnon liittimiin ja saman kokoiseen letkuun kokomatkalta alkoi mittarin väpätys. Neula vispaa ihan sikana tyhjäkäunnillä. Neulan Liike on pientä mutta vispaa... Ajossa ei eroa...
Mitähän seuraavaksi?
Liqui molyn imusarjan/egr putsaus tökötti ja mr muscle?
Joku näppärä oli askarellut kabiiniin ahtopainemitttarin... liitoksia löyty kojelaudasta isoletku-pikkuletku-nippuside .. Ne kun vaihtoi kunnon liittimiin ja saman kokoiseen letkuun kokomatkalta alkoi mittarin väpätys. Neula vispaa ihan sikana tyhjäkäunnillä. Neulan Liike on pientä mutta vispaa... Ajossa ei eroa...
Mitähän seuraavaksi?
Liqui molyn imusarjan/egr putsaus tökötti ja mr muscle?
-
- -
- Viestit: 536
- Liittynyt: 31.7.2003 22:37
Minkäslaisia ahtopainelukemia se nytten näyttää?
Reippaassa kiidytyksessä (siis täydellä kuormituksella) sen pitäisi asettua jonnekin 1bar tuntumaan, ehkä hieman yli, alkuun saattaa nousta hieman korkeammallekin josta sitten tasaantuu...
Siitä mittarin värinästä tyhjäkäynnin tuntumassa pääset eroon laittamalla ahopainemittarille tulevaan letkuun yleismallin bensansuodattimen tasaamaan painevaihteluja.
esim: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... kpl-82682/
Vastaavia löytyy monista marketeistakin "parilla eurolla"
Reippaassa kiidytyksessä (siis täydellä kuormituksella) sen pitäisi asettua jonnekin 1bar tuntumaan, ehkä hieman yli, alkuun saattaa nousta hieman korkeammallekin josta sitten tasaantuu...
Siitä mittarin värinästä tyhjäkäynnin tuntumassa pääset eroon laittamalla ahopainemittarille tulevaan letkuun yleismallin bensansuodattimen tasaamaan painevaihteluja.
esim: http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/M ... kpl-82682/
Vastaavia löytyy monista marketeistakin "parilla eurolla"
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 39 vierailijaa