Eli kuinka kuuluisi säädellä tuo vnt ahdin, olen sen verran säätänyt että ei vikatilaan ainakaan mene mutta kun ahtopainemittari laitoin paikalleen huomasin sellaisen että kun kaasun lyö pohjaan nostaa ahtopaineet suoraan 1.5 bar jonka jälkeen palauttaa normaalialueelle n. 1bar luokkaa. Tuntuisi että auto ei lähe kiihtymäänkään kunnolla ennen kuin paineet tasaantunut normaali alueelle (seos parempi???)
paineita tarkasteltu vcds:llä sekä ihan ahtopainemittarilla molemmissa tosiaankin tuo hurja piikki ensin jonka jälkeen tasaantuu..
Kyseessä siis 81kw AHF golf
VNT-ahtimen säätäminen
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 19 vierailijaa