Pitkän VAG tauon jälkeen mieli on alkanut tehdä perheeseen kakkoskulkinetta. Halpaa ajoa varmaan tarjoaisi cordoba tdi farmarina ja vielä pakuksi rekisteröitynä.
Yleensä tuollaiset reilun tonnin menopelit on ajettu sen reilun 300tkm tai lähelle 350tkm. Miten tuollainen Ahu mylly kestää kilometrejä? Mitä kannattaisi ottaa huomioon ja ehdottomasti tarkistaa jos tuollaista lähtee koeajelemaan?
Toki saa vaikka YV:llä laittaa viestiä jos oma menopeli olisi kaupan.
Cordobaa hommaamassa
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 101
- Liittynyt: 31.3.2008 9:32
Ahu kestää helposti 600tkm. Turbo sieltä sitten menee.
Cordoban etuvalojen kiinnitykset ovat aika arkoja. Valokatkaisija yleinen rikkoutumaan. Taka-akselin kumipuslat taitaakin olla pahin, parin tunnin hommeli vaihtaa, tosin en tiedä farkusta. Mittarihan taitaa nollaantua 300 000 ja "total" teksti katoaa.
Taitavat ruostua melko normaalisti -takakontin luukku ja helmakotelot auton altapäin tsekkailisin jos muita merkkejä nähtävissä.
Cordoban etuvalojen kiinnitykset ovat aika arkoja. Valokatkaisija yleinen rikkoutumaan. Taka-akselin kumipuslat taitaakin olla pahin, parin tunnin hommeli vaihtaa, tosin en tiedä farkusta. Mittarihan taitaa nollaantua 300 000 ja "total" teksti katoaa.
Taitavat ruostua melko normaalisti -takakontin luukku ja helmakotelot auton altapäin tsekkailisin jos muita merkkejä nähtävissä.
Täällä taas ihan eri kokemukset kuin edellä. Kolmesataa tonnia ajetun jos oikeasti löytää niin heivaa 200 tonnia hyvin helposti etiäpäin. Toki kaikissa vanhoissa autoissa aina jotakin on noilla metreillä. Itseltä meni laturi, takapyörän lääkerit, kytkin polkimen kiinnitys, sekä maadoituskaapeli välillä 3-500 tkm. Muutoin riitti perushuollot. Lankomiehellä 475 heivattu farkku ja vähintään yhtä hyvin on pelannut kuin siskon samassa perheessä oleva 5 vuotta ja puolta vähempi ajettu primera.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot], Google [Bot] ja 19 vierailijaa