(66kw jäykkäsiipinen)
Vikahistoriassa löytyi
Control Module Part Number: 038 906 012 K
Component and/or Version: 1,9l R4 EDC G100AG 2811
Software Coding: 00001
Work Shop Code: WSC 00000
1 Fault Found:
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation
P1556 - 35-10 - - - Intermittent
VAG-COM Version: Release 311.2-N
Joka poistui kun vaihdoin EGR:n ja imusarjan välisen o-renkaan. (Vink. Aprilia SR50 kannen ookkari sopii suoraan )
Tämän jälkeen liikkeelle lähtö piristyi, mutta kun tomaatti vaihtaa isommalle, niin meno puutuu.
Kiihdytettäessä "auto pumppaa tehoja". Tasakaasulla ei nyi ja jaksaa mennä normaalisti.
Huipuista puuttuu hiukan. Ei ota gepsiin kuin 160 vedättämällä.
Uusia vikakoodeja ei ole ilmaantunut.
Voisiko olla syy yhteys kun garmin näyttää ahtopaineen käväisevän 1,5bar ja imusarjan paine käy korkeintaan 1,02 bar?
Vai voisiko olla soppapuolen vika?
Golf IV 1,9TDI ataa tehoja n. sekunnin pätkissä
Valvoja: ffp jäsenet
Ihan hirveästi ei tuossa ylipaineella toimivassa hukkiksessa vaikuta alipaineet. Jarruissa kyllä huomaa jos vuotaa alipaineet tuossa golffissa. Tuo tullut vikakoodi tulee juurikin aliahtamisesta, eli se vuoto on ollut varmaankin aiheuttaja. Voisko olla niin, että motti pelaa, mutta laatikko nyt nykii jostain syystä? Onko laatikon vikakoodeja katottu?
Tuosta soppapuolesta sen verran, että jos repii ilmaa tosissaan jostain välistä niin täyskaasulla ennakot heittelee ja alkaa nykimään tämän takia. Eli täyskaasulla ekat oireet. Voidaan varmaan poissulkea tämä.
Tuosta soppapuolesta sen verran, että jos repii ilmaa tosissaan jostain välistä niin täyskaasulla ennakot heittelee ja alkaa nykimään tämän takia. Eli täyskaasulla ekat oireet. Voidaan varmaan poissulkea tämä.
Ok maffeja löytyy vino pino... Mut täytyy käydä shoppailemassa tuo ahtopaineen säädinsolenoidi.
Mätänetin taidan jättää väliin ja kysästä vaikka ensin autoaasista. Ettei heti marssi Laakkoselle.
Edittiä...
AD:hen palo hermo... He kuulemma ovat vain korjaamo... BTW kaatui lopulta siihen kun en suostunut maksamaan alle neljän minuutin työstä heidän minimiveloitustaan.
Laakkosella 117,80€ ja huomenna noudettavissa.
Koitan viikonloppuna hahmottaa tuota löpön tulolinjaa. Läpinäkyvässä osassa vilistää hieman kuplia.
Soppaa menee vähintään 8,5 sadalla. Kun on kuormaa ja matkanopeutta, niin n.11 litraa
Edit...
Väärä osa... Seuraava vaihtoehto olisi 77,88€... Jos sekään ei ole oikein, niin hintakehitys on kuitenkin mukavaan suuntaan.
Kertooko jolle kulle seuraava käytös mitään?
Kun turbo lähtee mukaan 2000 jälkeen, niin käy ahdot 1,5 ja putoaa heti miten 1 bar. Imusarjan paine ei käytännössä koskaan ylitä 1bar.
Ajoitusennakko on täydellä kaasulla 11 astetta.
Edit...
Nyt olisi N75 vaihdettu... Polkemaan ei päässyt.. Kehätiet oli tukossa ja pystyväylillä taas tulpattiin vasuri. Mutta nylpytys vaikutti poistuneen. Lussu mikä lussu, Ahtaa vähemmän, mitä vanhalla solenoidilla, mutta paineet ovat vakaat.
Mätänetin taidan jättää väliin ja kysästä vaikka ensin autoaasista. Ettei heti marssi Laakkoselle.
Edittiä...
AD:hen palo hermo... He kuulemma ovat vain korjaamo... BTW kaatui lopulta siihen kun en suostunut maksamaan alle neljän minuutin työstä heidän minimiveloitustaan.
Laakkosella 117,80€ ja huomenna noudettavissa.
Tuosta soppapuolesta sen verran, että jos repii ilmaa tosissaan jostain välistä niin täyskaasulla ennakot heittelee ja alkaa nykimään tämän takia. Eli täyskaasulla ekat oireet. Voidaan varmaan poissulkea tämä.
Koitan viikonloppuna hahmottaa tuota löpön tulolinjaa. Läpinäkyvässä osassa vilistää hieman kuplia.
Soppaa menee vähintään 8,5 sadalla. Kun on kuormaa ja matkanopeutta, niin n.11 litraa
Edit...
Väärä osa... Seuraava vaihtoehto olisi 77,88€... Jos sekään ei ole oikein, niin hintakehitys on kuitenkin mukavaan suuntaan.
Kertooko jolle kulle seuraava käytös mitään?
Kun turbo lähtee mukaan 2000 jälkeen, niin käy ahdot 1,5 ja putoaa heti miten 1 bar. Imusarjan paine ei käytännössä koskaan ylitä 1bar.
Ajoitusennakko on täydellä kaasulla 11 astetta.
Edit...
Nyt olisi N75 vaihdettu... Polkemaan ei päässyt.. Kehätiet oli tukossa ja pystyväylillä taas tulpattiin vasuri. Mutta nylpytys vaikutti poistuneen. Lussu mikä lussu, Ahtaa vähemmän, mitä vanhalla solenoidilla, mutta paineet ovat vakaat.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa