Mk1 Caddyn 1.6d moottorin jarrutehostimen alipainepumpusta on nyt vuoden aikana hajonnut isoin kalvo kolme kertaa. Voikohan pumpussa tai itse järjestelmässä olla joku vika, jonka vuoksi kalvo hajoaa? Vai mahtaakohan kenties motonetin myymissä kalvoissa olla joku vika. Merkki oli muistaakseni Flag.
Onko muilla ollut vastaavaa ongelmaa?
Jarrutehostimen alipainepumppu ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
"Voikohan pumpussa tai itse järjestelmässä olla joku vika, jonka vuoksi kalvo hajoaa? Vai mahtaakohan kenties motonetin myymissä kalvoissa olla joku vika."
Molemmat tai kokeile toista pumppua, saa niitä käytettynäkin, monella roikkuu tuollainen kone nurkissa, omani nostin jo romulavalle kun kukaan ei siitä mitään maksanut ?
Molemmat tai kokeile toista pumppua, saa niitä käytettynäkin, monella roikkuu tuollainen kone nurkissa, omani nostin jo romulavalle kun kukaan ei siitä mitään maksanut ?
Nyt olisi turbo ic:ltä ostettu alipainepumppu vaihdettu ja tehostin on jälleen pelissä. Uusi pumppu on ilmeisesti uudemmasta 1.6d moottorista, koska se on toimintaperiaatteltaan ja ulkonäöltään erilainen kuin vanha pumppu. Vanhasta pumpusta meni letku moottorin kylkeen ja uudesta pumpusta pelkästään tehostimelle. Mikähän mahtaa olla tämän moottoriin menevän letkun tarkoitus kun kaikissa 1.6d koneissa sitä ei ole?
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 16 vierailijaa