Eli kysymys otsikossa, mistä AHUun käypäset apuakselin laakerit?
Tarvikeliikkeet myy eioota, samoin tammerdiesel. Onko jollain tietoa mistä varmuudella saisi? jakoremppa edessä niin samalla vois vaihtaa öljypumpun ja apuakselin laakeroinnin kun jo tuo 300tkm takana.
Mistä AHUn apuakselin laakerit?
Valvoja: ffp jäsenet
Aiemmin noita on moottorikoneistamoilta ja varaosaliikkeistä löytynyt.
En näe kyllä järkeä alkaa noita varmuuden vuoksi vaihtamaan, jos ei väljää tai muita oireita ole. Eihän ne 300tkm pitäisi vielä miksikään mennä, jos on suunnilleen ajallaan öljyjä vaihdeltu. Omiin koneisiin olen vaan tarkistanut että laakerit ok ja vaihtanut stefan.
En näe kyllä järkeä alkaa noita varmuuden vuoksi vaihtamaan, jos ei väljää tai muita oireita ole. Eihän ne 300tkm pitäisi vielä miksikään mennä, jos on suunnilleen ajallaan öljyjä vaihdeltu. Omiin koneisiin olen vaan tarkistanut että laakerit ok ja vaihtanut stefan.
-
- -
tammerdiesel myi eioota viime viikolla kun kyselin, sieltä nyt ensimmäisenä tuli mieleen kysellä. mielestäni on hyvä "varmuuden vuoksi" vaihtaa noi laakerit ennenkö leviää. on mukavampi 100tkm ajoissa kuin myöhään. kaksi edellistä kulkinetta ahu/1z joissa oli molemmissa päästy nautiskeleen kansiremontin antimista alle 400tkm lukemissa, kiitos apuakselin. eli jos nyt kun 300tkm mittarissa ja vaihtaa jakopään ilman laakereita, mun tuurilla matka katkee ennen seuraavaa hihnanvaihtoa. eli jos jollakin löytyy tietoa mistä saa taikka kenellä on myydä, kuuntelen mielelläni vinkkejä/tarjouksia.
-
- -
-
- -
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”