Alkoi Paskatin pumppu pitään ulinaa lämpimänä,eiköhän tuo sitten ole tiensä päässä.Johan sillä 415tkm on takana.
VagCat on edelleen alhaalla joten kaipaisin OEM osanumeroa pumpulle jotta olisi varmuus mikä pumppu siihen käypi jos vaikka saksasta katselisi.
Ja minkä merkkisiä tarvikepumppuja kannattaa välttää? Motonetissä muuten näyttää olevan 3 eri vaihtoehtoa tuohon autoon.
Autohan on 1994 TDI Passatti.Alkuperäisella ilmastoinnilla.
VIN:WVWZZZ3AZRE09882X
Ja jos käy muista malleista/merkeistä (Seat,Skoda yms.) pumppu niin sekin on hyvä tieto.
Jos tämä aihe kuuluu yleistä tekniikasta osioon niin voi siirtää sinne.
B4 Passat ohjaustehostimen pumpun osanumero.
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
-
- -
- Viestit: 16030
- Liittynyt: 23.7.2003 9:30
- Viesti:
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
Purkaamolta löytyi pumppu,osamumerolla 1HO 422 155E,sama numero oli vanhassa pumpussa.Oli ollut 1.9 TD Passatissa,kilometreistä ei tietoa.
Nyt pumpun vaihdon jälkeen tuntuisi ohjaus raskaammalta kuin ennen.Öljyt on Volkkarin omaa "vihreää"
Kuluuko pumppu siten että sen tekemä paine laskee ja ohjaus tulee raskaanmaksi vai meneekö näistä stefat tai laakerit ja sitä kautta tulee tiensä päähän?
Ajattelin vain jos jostain löytäis pienillä kilometreillä olevan pumpun...
Noitahan on moniurahihnapyörälläkin mutta itse pumppuhan on sama,kait? Pyöränhän pystyy aina vaihtaan mutta paluuöljyn putken suuntaa on hankala kääntää jos se nyt on esim. pitkittäiskoneessa eri suuntaan.
Taitaa olla niin että jos on moniurahihnalla niin on pumpun akseli lyhyt ja taas kiilahihnalla akseli on pitkä,eli ei sovi ristiin.
Nyt pumpun vaihdon jälkeen tuntuisi ohjaus raskaammalta kuin ennen.Öljyt on Volkkarin omaa "vihreää"
Kuluuko pumppu siten että sen tekemä paine laskee ja ohjaus tulee raskaanmaksi vai meneekö näistä stefat tai laakerit ja sitä kautta tulee tiensä päähän?
Ajattelin vain jos jostain löytäis pienillä kilometreillä olevan pumpun...
Noitahan on moniurahihnapyörälläkin mutta itse pumppuhan on sama,kait? Pyöränhän pystyy aina vaihtaan mutta paluuöljyn putken suuntaa on hankala kääntää jos se nyt on esim. pitkittäiskoneessa eri suuntaan.
Taitaa olla niin että jos on moniurahihnalla niin on pumpun akseli lyhyt ja taas kiilahihnalla akseli on pitkä,eli ei sovi ristiin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa