Eli auto toimii hienosti,kulutus alle 5l matka-ajossa, mutta 80km/t kierrokset seilaa ylämäessä ja tärisee ja myös kiihdyttäessä.Vikakoodi 18058 powertrain missing ....liittyykö tähän?
Myös 3 vaihteella sama, 100 nopeudessa ei juurikaan nyvi.
En anna vielä periksi että vaihdelaatikon lukitus luistaa(ajettu 340tkm). ohjainpoksi on siellä märässä jalkatilassa ja kuivatan tuon vielä.Tänään ajoin egr alipaineletku irti ja ei mitään eroa.Tärkeä asia, PAKKASELLA ei juurikaan temppuile, nämä nollakelit ovat pahimpia ja kesällä ajetaan 100,joten ei muista koko vikaa. Eli jäätyykö vesi ohjainboxin liittimissä(jos on siis märkä).
Kokemuksia,temppuileeko jollain saamlla tavalla. laatikon öljyt vaihdettu 190tkm kohdalla.
Laatikko toimii muuten hienosti,vaihtaa tasaisesti,melkein huomaamatta.Mikään tykki auto ei ole,mutta tiedä sitten miten se kulkee,jos olis uusi.
Passat-00 automaatti ahu kierrokset humppaa
Valvoja: ffp jäsenet
Resetoin laatikon"aivot"
Vaihde laatikon resetointi nosti vaihtokierrokset hiukan korkeemmiksi, nyt on mielyttävämpi ajaa. Sitten tulppasin egr.n alipaineletkun, en huomannut mitään eroa.Taas pakkasaamuna moottorin humppaaminen oli vähäisempää, pitäis yrittää kuivatella boxien liittimiä. Vaihdelaatikon vikalista ei tunne moista ongelmaa,joten en vieläkään anna periksi,että olis laatikkovika.
-
- -
- Viestit: 112
- Liittynyt: 16.7.2011 20:43
Resetointi
Eli tuollainen ohje olisi vaihdelaatikon resetointiin: kaasupohjaan ja sit virrat päälle...30sek odottelua ja kaasuylös ja starttaa.(elä käytä virtoja välillä pois).Kertoile vaikuttiko mitään.
-
- -
- Viestit: 112
- Liittynyt: 16.7.2011 20:43
Autoommatti edelleen samssa kunnossa....
Merkkihuolto tappeli etupyörän laakerin kanssa, 8h meni ja jurina jatkuu,vaihtelen eturenkaita ja katselen paraniko tuo jurina ongelma ja sitten takas automaatin kimppuun.
Laakerin vaihdossa särkyi kierteet takimmaisesta tukivarren pallonivelestä ja sai viedä heille uuden tilalle,entinen oli tosin väljä,niin samapa tuo.
Laakerin vaihdossa särkyi kierteet takimmaisesta tukivarren pallonivelestä ja sai viedä heille uuden tilalle,entinen oli tosin väljä,niin samapa tuo.
laakeri...
...menee uudelleen vaihdettavaksi,jännityksellä odotan. ja laatikko nykii kun meni kelit nollaan, +5 ei temppuile yhtään.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 22 vierailijaa