Onko kyseisestä moottorista 1,4 tdi mihinkään verrattuna vag konsernin muihin diesel koneisiin nähden? Lähinnä kiinnostaa et onko siinä jotain tolkuttoman hintaisia suuttimia tms..Ja miten vahvalla laatikolla noi on tehty (kestääkö kuinka normi kilometrejä)
Mites noi Audin A6 mallien (2004-2006) 3,0 tdi pannut onko kuin tyyriitä korjautella lähinnä mietin edelleen noita suutin juttuja kun olen lueskellut jotta niitä mäjädellyt rikki kohtuu taajaan ihmisten kulkineista? Puhumattakaan niistä putkistossa olevista ties mistä suodattimista..Oliko nyt sitten dpf vai mikä lie
Mitäs olette mieltä näistä 1,9 tdi pannuista teholuokassa 130/150hp siis vakiopannuja..
Kaikkinensa olen ymmärtänyt et on se vag konsernin tuote lähinnä mikä hyvänsä niin olisi hyvä jos olisi varustettu 6 lovisella manuaalilla parhaimman kestonsa takia vai olenko täysin väärässä?
Onko joku tdi pannu tyypiltään sellainen mitä tulisi vältää jos mahdollista ja miksi?
1,4 tdi (audi a2) + audi A6 3,0 + vw/seat/ 1,9 tdi 130/150hp
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 128
- Liittynyt: 19.5.2006 11:41
Mitä tuohon 3 pyttyiseen tulee, niin aina kun kiihdyttää alta 2000 kierroksen, niin moottori ravistaa. Kulutuskaan ei ole paljoa pienempi, mitä nelisylinterisessä on. Kulutusta tasoittaa 1.4 tdi:n aika paljon lyhyemmät välitykset. Jos valita saa, niin käyttömukavuudeltaan 1.9 on aivan eri luokkaa, ja tosiaan ei edes kulutus ole paljoa pienemmän puolella.
Kestävyydeltään ei ole mitään moitittavaa kummastakaan, toimineet aivan moitteetta.
Nämä kokemukset siis Polo 9N 1.4tdi ja Cordoba 6L 1.9tdi:n kesken.
Kestävyydeltään ei ole mitään moitittavaa kummastakaan, toimineet aivan moitteetta.
Nämä kokemukset siis Polo 9N 1.4tdi ja Cordoba 6L 1.9tdi:n kesken.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 26 vierailijaa