LT 2.5 TDI 1997 ei ahda ja ahtaa taas...
Valvoja: ffp jäsenet
LT 2.5 TDI 1997 ei ahda ja ahtaa taas...
TDI:stä tuli DI, turbo kyllä pyörii mukana ja auto pelaa muuten mutta ahdot hävis... mistähän kannattais aloittaa vian haku??
Viimeksi muokannut Lpr_JK, 22.1.2011 0:24. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Tupajumi kirjoitti:Missä liikkeessä vikakoodeja yritettiin kukea?
Vikoja voisi olla:
1. N75 venu
2. Alipaineletku nirhaantunu poikki jostain
3. Maf
Lappeenrannan AS-huollossa yritettiin lukea... Kertokaa tyhmälle mikä on maf?? Pitäisi varmaan tietää, mutta oma tietämys kun rajoittuu hyvin pitkälti vanhempien laitteiden puolelle ja "termit" ei ole muutenkaan hallussa...
Välttämättä ei onnistu kaikissa korjaamoissa vikakoodien luku yhtä hyvin kuin volkkarin korjaamolla tai omalla vag-com ohjelmistolla. Jos itse et omista vag-comia tai kukaan ystäväsi niin katso tuolta http://www.ffp.fi/bb/viewtopic.php?t=65197 ja anna jonkun yrittää pientä korvausta vastaan, voi olla vikakoodien luku alkaa onnistumaan.
Ja tuo maffi on ilmamassamittari, suodattimen jälkeisessä turbolle vievässä imuilma putkessa.
Sanoisin kuitenkin, että ensin kannattaa hoitaa ne vikakoodit ulos ennen kuin alat vaihtaa summamutikassa osia.
Ja tuo maffi on ilmamassamittari, suodattimen jälkeisessä turbolle vievässä imuilma putkessa.
Sanoisin kuitenkin, että ensin kannattaa hoitaa ne vikakoodit ulos ennen kuin alat vaihtaa summamutikassa osia.
Moi.
Nyt ekaa kertaa täällä ja oma LT teki vastaavaa, ja kaikkien kommelluksien kautta löyty vika. Koitettiin aiemmin korjata Laakkosella ja ois maksanu hunajaa mutten suostunu maksaan.
Eli en tiedä onko nyt sama syy mutta mulla tiputti ahdot pois kun vauhti nousi lähelle 80km ja sitten ei oo puhallin enää toiminnassa.
Nyt kun sen on tehny niin oon ottanu coolerilta koneelle menevästä putkesta sen ilmanlämpöä lukevan anturin pöydälle ja aina on ollu pisara vettä anturissa, nyt 2kk sitten laitoin sinne auturin pohjalle tipan silikoonia ja ei oo ollu ongelmia sen jälkeen.
Syystä tai toisesta keräs vettä sinne?
En tiedä auttoko mutta kannattaa kokeilla.
Anturi on syylärin oikealla puolella siinä putkessa kahella ristipääruuvilla kiinni ja piuha vaan liittimestä irti ja pöydälle niin sen voi kokeilla.
Nyt ekaa kertaa täällä ja oma LT teki vastaavaa, ja kaikkien kommelluksien kautta löyty vika. Koitettiin aiemmin korjata Laakkosella ja ois maksanu hunajaa mutten suostunu maksaan.
Eli en tiedä onko nyt sama syy mutta mulla tiputti ahdot pois kun vauhti nousi lähelle 80km ja sitten ei oo puhallin enää toiminnassa.
Nyt kun sen on tehny niin oon ottanu coolerilta koneelle menevästä putkesta sen ilmanlämpöä lukevan anturin pöydälle ja aina on ollu pisara vettä anturissa, nyt 2kk sitten laitoin sinne auturin pohjalle tipan silikoonia ja ei oo ollu ongelmia sen jälkeen.
Syystä tai toisesta keräs vettä sinne?
En tiedä auttoko mutta kannattaa kokeilla.
Anturi on syylärin oikealla puolella siinä putkessa kahella ristipääruuvilla kiinni ja piuha vaan liittimestä irti ja pöydälle niin sen voi kokeilla.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”