Passat AFN lämpötilan varotusvalo vilkkuu omiaan

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jonesi
-
Viestit: 27
Liittynyt: 18.10.2007 18:40

Passat AFN lämpötilan varotusvalo vilkkuu omiaan

ViestiKirjoittaja Jonesi » 14.12.2010 20:10

Otsikon mukainen ongelma otsikon mukaisessa ajoneuvossa ja itellä alkaa hermo mennä katella sitä prkleen joulukuusta siinä nokan eessä.
Todettakoon, että nestettä on riittävästi ja moottorinlämmöt normaalit.
Valo saattaa syttyä heti ku auton käynnistää, vähä myöhemmin tai jättää kokonaan syttymättä. Tässä vasta se oli pari viikkoaki vilkkumatta, kunnes taas heräs eloon. Muutaman kerran syttyny moottoritiellä ku on saanu hehkutettua moottorilämmöt 90 asteeseen, liekkö termostaatin avautumisella ehkä jotain vaikutusta?

Eli onkoha tuolla koneen kylessä montaki anturaa jotka jollain tavalla tuota nestettä haistelee ja maistelee? Paisunta-astian piuhan vetäsin oikosulkuun ja ei vaikuttanu mihinkään. Mittaristossaki kuulemma ois joku kärpäsenpaskan kokone vimpain mikä vois mahollisesti olla särki?

Auttakee! :P Tai helpoimmalle pääsee ku nakkaa tulitikun tankkiin. :P

Nall3
-
Viestit: 545
Liittynyt: 10.3.2007 8:32

ViestiKirjoittaja Nall3 » 14.12.2010 20:17

helpoimmalle pääsee ku nakkaa tulitikun tankkiin. :P

Ettei nyt vaan se vika korjaannu helpommin ku saada tulitikulla nafta syttymään :P

Jonesi
-
Viestit: 27
Liittynyt: 18.10.2007 18:40

ViestiKirjoittaja Jonesi » 15.12.2010 17:37

No se. :S Pommi alle kait se sitte lähtee. :P

Nafta
-
Viestit: 38
Liittynyt: 14.2.2007 21:29

ViestiKirjoittaja Nafta » 15.12.2010 17:43

Ettei nyt vaan olisi joku liitin hapettunu tai löysällä... Antaako se vikakoodiloita?

Jonesi
-
Viestit: 27
Liittynyt: 18.10.2007 18:40

ViestiKirjoittaja Jonesi » 18.12.2010 9:08

Oon minä koittanu noita liittimiä nitkutella ja pistää vähä WD:tä kaveriksi. Vaa ei tunnu auttavan ja ku vielä tietäs että missä kaikkialla noita lämpötila yms antureita on prkl. :P

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 18.12.2010 12:50

Samaa on t4:n mittaristossa, lämpötilan anturin tai mittariston vaihdolla tai on latausjännitteen vaihtelut tehnyt tuota samaa, mittaa laturin jännite jos siinä paljon hajontaa (herätevirtajohto pätkii).


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 23 vierailijaa