Ahtimessa siivet jumittivat ja rupesi yliahtamaan, nyt siivet on puhdistettu ja ahdot järjellisemmällä tasolla.
Ahdot saa piikittämään 1,4-1,6 bar vaihteesta ja vastuksesta riippuen. Eikös tuo ole vieläkin turhan paljon?
Vag-comilla logitettuna ahtopainepyynti ylittyy ~0,05 bar(pl. hetkellinen piikki) 3-vaihteella täyskaasukiihdytyksessä, käsittääkseni tämän suhteen hyvinkin kartalla?
Matka-ajossa 5 tai 6 vaihteella noin 1900-2200 rpm tasamaalla tasakaasulla ahdot ~0,5 bar, paljonko kuuluisi olla? Kiinnitti huomioni sillä kuluttaa matkassa enemmän kuin ennen.
Piikin pienentämiseen ja matka-ajon kulutukseen/paineeseen vaikuttamisen keinoja?
Kellon varren pidentäminen?
Auto on täysin vakio, ainoat muutokset ovat EGR:n poisto, laipoilla tulpattu imu- ja pakosarja ja EGR:n ohjausventtiilin alipaineohjaus tukittu.
G4 AJM 4-mot. ahtopaine?
Valvoja: ffp jäsenet
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa