laittelin 1.6d moottoriin aaz mallista pumpun+ imu ja pakosarjan turboineen..
mites muut on toteuttanut tuon turbon öljynpaluun?
putki öljypohjan yläosaan vai uskaltaako lohkoon johonkin kohti porata reiän ja siitä öljynpaluu kampikammioon?
tohon jos sais vastausta niin ei tulis turhaa lohkoa teurastettua.
tuli yksi turha syöttöpumppuhankintakin tehtyä..oli vissiin liian uudesta kun siinä on ajoituksen säätö hihnapyörässä.. sehän ei tietty käynyt tohon 1.6d:n pumpun jalkaan ja puolestaan 1.9td:n jalka ei käy tohon 1.6 lohkoon..
vanhemmasta aaz moottorista sit kävi pumppu suoraan tuohon 1.6.een..
paljonko tohon kannattas laittaa ennakoa?
jälkiahdettu 1.6d ja öljynpaluu turbolta
Valvoja: ffp jäsenet
vielä arvon tuota öljynpaluuta.. saisko sen paluun kuitenkin lohkoon porattua? onko joku sitä noin toteuttanut?
tuo moottori tulee pitkittäin ja tosiaan offikamppeeseen.. toimiiko öljynpaluu turbolta jos se ei ole vapaaseen tilaan? eihän ton tarvihe olla paljokaan kyljellään kun öljypinta on liki lohkon alapinnan tasoa..
tuo moottori tulee pitkittäin ja tosiaan offikamppeeseen.. toimiiko öljynpaluu turbolta jos se ei ole vapaaseen tilaan? eihän ton tarvihe olla paljokaan kyljellään kun öljypinta on liki lohkon alapinnan tasoa..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa