AJM lämpötila-anturi?

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Kurtti
-
Viestit: 56
Liittynyt: 19.4.2010 22:28

AJM lämpötila-anturi?

ViestiKirjoittaja Kurtti » 30.9.2010 22:08

Missähän päin mahtaa sijaita lämpötila-anturi etuveto AJM Boratissa? Meinaa vähä reistailla ja pitäis aamulla kiireessä kattoa että minkä värinen se on että voi hakea marmorilta uuden ku muutenki täytyy osia hakea... Eli onko se jossain letkussa vai suoraa syylärissä?

Kiitos jo etukäteen

Fear
-
Viestit: 119
Liittynyt: 16.7.2008 21:05

ViestiKirjoittaja Fear » 1.10.2010 7:31

Sijaitsee edestäpäin katsottuna kannen oikeassa päädyssä, siinä vesihehkujen takaviistossa. Iso nelinapainen liitin tulee kiinni. Joutuu kurottumaan moottorin päälle että näkee, sen verran piilossa.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 2.10.2010 11:15

vihreällä ne kuulemma korvautuu kaikki nykyään, yleensä mustia vakiona

Sokka irti sivulle ja lämpöanturi vetämällä ulos.... ja aina uusi o-rengas samalla kun anturin uusii

Kurtti
-
Viestit: 56
Liittynyt: 19.4.2010 22:28

ViestiKirjoittaja Kurtti » 3.10.2010 14:28

Jep, vihreän möivät marmorilla vaikka vanha on musta, nyt tuntuu toimivan ku sai anturin vaihdettua...

Nappo
-
Viestit: 14
Liittynyt: 22.10.2008 20:09

ViestiKirjoittaja Nappo » 3.11.2010 10:13

Minkälaista vikaa autossasi oli? itselläni meinaa reistailla tuo kylmäkäynnistyvyys kun lämpötila laskee nollan tai pakkasen puolelle. ja kun kiihdyttää täys kaasulla tulee yks tai kaks kuollut kohtaa jolloin veto loppuu hetkeksi ja taas mennään.

Kurtti
-
Viestit: 56
Liittynyt: 19.4.2010 22:28

ViestiKirjoittaja Kurtti » 3.11.2010 18:03

Boratin starttia piti sahata vaikka kuinka kauan että lähti käymään ja lämpömittari seilasi 0-90 asteen välillä miten sattuu. Anturin vaihdon jälkeen lähtee kyllä heti käymään pikku pakkasella mutta vieläkin joutuu välillä vähä sahaamaan lämpötilan ollessa muutaman asteen lämpimän puolella... Liekkö sitte jokin hieno ominaisuus tämäkin...? Vetoihin tosin ei tämä vika vaikuttanu mitenkää. Vedot alkaa olemaan kohillaan MAF:n, N75:n ja turbon kellon uusimisen jälkeen ja EGR piti poistaa pelistä nykimisen takia... =)

A.Leskelä
-
Viestit: 54
Liittynyt: 14.1.2009 18:34

ViestiKirjoittaja A.Leskelä » 3.11.2010 20:20

Vaiha hehkut`?

Kurtti
-
Viestit: 56
Liittynyt: 19.4.2010 22:28

ViestiKirjoittaja Kurtti » 3.11.2010 20:28

Hehkutki on jo vaihettu, eikä vaikutusta... Mutta tuo sahaamisen tarvis on ollu tuon anturin vaihdon jälkeen niin harvinaista ettei kyllä minua haittaa vaikka välillä starttauttaa pidempään.

Nappo
-
Viestit: 14
Liittynyt: 22.10.2008 20:09

ViestiKirjoittaja Nappo » 4.11.2010 9:14

EGR poistettu ja turbo puhistettu. pitääpä nuo hehkut tarkastaa vielä. pystykös tuota N75 kokeileen että toimiiko kunnolla?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa