Nyt rupee ilmeisesti kaksoismassa vetelemään viimesiään kun käy epätasaisesti tyhjäkäynnillä.
Mikä olisi järkevä vaihtoehto päivitykseen vauhtipyörä sekä kytkin puolelle?
Laitanko uuden kaksoismassan sinne samanlaisen kuin nytkin vai siirrynkö kiinteään vauhtipyörään?
Jos täytyisi siirtyä niin miten kiinteä massa vaikuttaa koneen käyntiin, tärinään ja toimivuuteen.
Auto vakio (toistaiseksi) että pidon kanssa ei ole ongelmia.
AGR uusi vauhtipyörä
Valvoja: ffp jäsenet
Eikös tuo kaksoismassan antautuminen enemmänkin näy siten, että liikkeelle lähdöissä se täristää tai muuta sellaista. Ei kai se tyhjäkäyntiin vaikuta, tai niin ainakin voisin kuvitella.
Omaan ATD-koneiseen Boraan tuossa juuri viime viikonloppuna vaihdettiin tuon kaksoismassan tilalle kiinteällä vauhtipyörällä varustettu paketti ja mitään eroa en käyntiäänessä tai toimivuudessa huomannut. Epämääräinen jurina liikkeelle lähdöissä kuitenkin poistui tuon vaihdon myötä. Eihän tuo kiinteä vauhtipyörä ilmeisesti täristä, jollei se ole liian kevyt, jolloin vaihdelaatikko siitä myös kärsii. Näin ainakin muistelisin lukeneeni täältä eräästä toisesta topicista. Searchilla varmasti löytyy lisätietoa tuon kaksoismassan vaihdosta. Jos tulevaisuudessa on vähänkään tarkoitus lisää tehoa hakea, niin kannattaa se kiinteä paketti sinne vaihtaa, kun hintaeroa noilla ei taida pahemmin olla. =)
Omaan ATD-koneiseen Boraan tuossa juuri viime viikonloppuna vaihdettiin tuon kaksoismassan tilalle kiinteällä vauhtipyörällä varustettu paketti ja mitään eroa en käyntiäänessä tai toimivuudessa huomannut. Epämääräinen jurina liikkeelle lähdöissä kuitenkin poistui tuon vaihdon myötä. Eihän tuo kiinteä vauhtipyörä ilmeisesti täristä, jollei se ole liian kevyt, jolloin vaihdelaatikko siitä myös kärsii. Näin ainakin muistelisin lukeneeni täältä eräästä toisesta topicista. Searchilla varmasti löytyy lisätietoa tuon kaksoismassan vaihdosta. Jos tulevaisuudessa on vähänkään tarkoitus lisää tehoa hakea, niin kannattaa se kiinteä paketti sinne vaihtaa, kun hintaeroa noilla ei taida pahemmin olla. =)
Lähinnä täristys on epätasaista. Silloin tällöin kone vispaa tyhjäkäynnillä...
Koneeseen laitettiin juuri uusi jakopää sekä värähtelyvaimennin, pumppu on ajoitettu juuri siihen kun pitäisi, tyhjäkäynti parani. IQ-arvo on vakiossa, sillä tietysti saisi ravistuksen varmaan pois. Yhtä mietein että jos vaihtaisi vaihdelaatikon alatuennan jos se on löystynyt...
Ainakin halvempi kuin vauhtipyörä. Pientä täristystä on silloin tällöin eteenpäin lähdettäessä, peruutettaessa sitäkin useammin ravistaa...
Koneeseen laitettiin juuri uusi jakopää sekä värähtelyvaimennin, pumppu on ajoitettu juuri siihen kun pitäisi, tyhjäkäynti parani. IQ-arvo on vakiossa, sillä tietysti saisi ravistuksen varmaan pois. Yhtä mietein että jos vaihtaisi vaihdelaatikon alatuennan jos se on löystynyt...
Ainakin halvempi kuin vauhtipyörä. Pientä täristystä on silloin tällöin eteenpäin lähdettäessä, peruutettaessa sitäkin useammin ravistaa...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 20 vierailijaa