Mulla on pasuunassa suutinongelma kone on AVB 74kw
Kone rytkyttää tyhjäkäynnillä ja vikakoodina 1 syl -N240 säätöraja ylitetty
Suuttimen kyljessä on numerosarja 03-06-17 R83 14387FR
Ja uus maksaa marmoritiskillä 580€ vaihto-osana
niin mulla olis tiedossa Golf ATD suutin romarilta nro:
03-12-12 13334 TR
ja toisesta paikasta suutin nro:
03-03-01 13069FR
Miten nää numerot menee tietääkö kukaan?
Jos vaihdan yhden uuden marmoritiskiltä mitä tapahtuu herjaako sen jälkeen rajoja, kun 3 on vanhaa ja kulunutta??
Jos jollain on koko sarja myynnissä käypäsiä, niin olis kiinnostusta
kiitos jo etukäteen
pd suutin ongelma
Valvoja: ffp jäsenet
Ei herjaa rajoja suuttimen uusimisen jälkeen, mikäli muut on kunnossa.
ECU:n ohjelma mittaa suuttimen solenoidiventtiilin sulkeutumis aikaa, jonka se havaitsee kelan virta kuvaajasta tai jostakin sen tapaisesta. Jos aika poikkeaa määritellystä, niin korjataan sylinterikohtaista ruiskutus ennakkoa. Poikkeaman ollessa liian suuri seuraa vikakoodi.
Kulunut/likaantunut suutin tai jopa ilma vuoto voi aiheuttaa.
ECU:n ohjelma mittaa suuttimen solenoidiventtiilin sulkeutumis aikaa, jonka se havaitsee kelan virta kuvaajasta tai jostakin sen tapaisesta. Jos aika poikkeaa määritellystä, niin korjataan sylinterikohtaista ruiskutus ennakkoa. Poikkeaman ollessa liian suuri seuraa vikakoodi.
Kulunut/likaantunut suutin tai jopa ilma vuoto voi aiheuttaa.
Kostealla ja viileällä toimii vielä huonommin!!
Rytkyttää vielä kovemmin! Suutinta en ole vielä käyttäny pois, kun en raaskis marmoritiskin uutta hommata.
Omituista on myös se, että on huono lähtemään kylmänä käyntiin ja sammui kotipihan risteykseen vaikka on automaatti... Hehkut mittasin ja kaikki näyttäs rokkaavan. Täytyypäs se johtosarja käydä ostamassa, niin ompahan joku vika suljettu pois.
Mites toi alipaine/tandempumppu oireilee jos ei rokkaa enää täysin??
Rytkyttää vielä kovemmin! Suutinta en ole vielä käyttäny pois, kun en raaskis marmoritiskin uutta hommata.
Omituista on myös se, että on huono lähtemään kylmänä käyntiin ja sammui kotipihan risteykseen vaikka on automaatti... Hehkut mittasin ja kaikki näyttäs rokkaavan. Täytyypäs se johtosarja käydä ostamassa, niin ompahan joku vika suljettu pois.
Mites toi alipaine/tandempumppu oireilee jos ei rokkaa enää täysin??
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 15 vierailijaa