Ilmeni neloselta vitoselle vaihtaessa rykäisynä, tuon jälkeen painoin 500 km hiileen ja selvittämään vikaa kun tuntui että käy vähän vajaasti. Vetoja puuttui ja tyhjäkäynti kuulosti tosiaan vajaalta.
Sieltä se löytyi; ykkös pytyn imupuolen venttiilin paininkuppi soosina ja nokka kulunu laidoilta melko reilusti. Lähemmässä tarkastelussa osat kädessä selvisikin, että kaikki imupuolen kupit valmiita ja nokat kans. Statistiikkana sen verran, että 300 tkm on vasta takana. Jännä nähä selviääkö tästä nokka-akselilla ja kupeilla, muuta en kuitenkaan ole tilannu.
Kellään hajua, mistä voi johtua? Ajattelin alakerran ajotusta, ku se sattu pomppaamaan viime talvena niin että melkein keitti ja viimein heitti käymästä. Tuolloin painoin sen mitä ajotukset viturallaan koko ajan hyytyen se kampe jakso, kunnes kakkoselta ykköselle vaihettaessa viimein tosiaan heitti käymästä:) p.s. voiko evry/ bleed vaikuttaa noin?
Päivitetään: Tuli osat; INA:N kupit ja nokka Tampereelta Fustin purkaamolta. Mutta mutta.. NOKKA on aivan soosina, se ukko möi mulle sen nokka-akselin ehjänä, ja siitä on imunokat samalla lailla soosina ku vanhassa. Voi olla että maanantain tullen Fustin mies kuulee kyllä just mitä paskaa on mulle lähettäny!
Uutta päivitystä: Soosina oleva nokkis matkahuoltoon takasin sinne mistä tulikin ja uusi Fixukselta hintaan 130e.
AGR imupuolen paininkupit ja nokka-akseli soosina.
Valvoja: ffp jäsenet
Ykköspytyn imupuolen kuppi oli halki niin että neljäsosa sen "pinnasta" puuttu. Se kuppi oli vielä sen puolessa välissä olevan öljykanavan kohdilta poikki, vai miten sen sanois..
Ne muut imupuolen kupit oli hämähäkin seitillä ja koholla, pieniä paloja pinnoista puuttu sieltä täältä. Nokat tosiaan oli menny sen takia ku kupit oli valmistuneet ja päässeet kuluttamaan siten nokkia. Jos mäntä olis käyny kylässä niin eiköhän se kakkos pytynki imikuppi olis ollu samalla lailla halki. Tiiä häntä. Oli siinä ainaki purkaessa jako ihan kohdallaan. Sen kerran ku jako on ollu ihan persiillään, olen ajanut tähän asti. eli ehkä 15tkm.
Joillekki foorumilaisille 3000 kierrosta on vasta tehoalueen alku, mulla se on aikalailla vaihtomerkki:)
Ne muut imupuolen kupit oli hämähäkin seitillä ja koholla, pieniä paloja pinnoista puuttu sieltä täältä. Nokat tosiaan oli menny sen takia ku kupit oli valmistuneet ja päässeet kuluttamaan siten nokkia. Jos mäntä olis käyny kylässä niin eiköhän se kakkos pytynki imikuppi olis ollu samalla lailla halki. Tiiä häntä. Oli siinä ainaki purkaessa jako ihan kohdallaan. Sen kerran ku jako on ollu ihan persiillään, olen ajanut tähän asti. eli ehkä 15tkm.
Joillekki foorumilaisille 3000 kierrosta on vasta tehoalueen alku, mulla se on aikalailla vaihtomerkki:)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”