Olis jossain vaiheessa tarkotus teettää moinen operaatio.
Tarjottin karalan räätälöityä softaa 170hv/370nm hintaan 550e (oma teho/vääntötoiveeni)
nYt on vakio 140hv/320nm
Kirjoitelkaapa kokemuksianne omasta lastutuksesta huomasko eroa, mitä maksoi, savuttaako, kuluttaako enemmän/vähemmän jne.
ja jos joku voisi kertoa missä pasuunassa sijaitsee moottorinohjausyksikkö niin olis kiva.
passat 2,0 tdi lastutus
Valvoja: ffp jäsenet
Vuodenvaihteessa tuli omaan Pasuunaan (140 hp vakiona) Karalan softa. Mittarissa oli tuolloin n. 95 000 km. Tällä hetkellä mittarissa 123 000 km eikä kertaakaan mitään ongelmia lastun takia.
- Vääntö jakautuu miellyttävästi eikä tule rykäyksenä jollain tietyllä kierrosluvulla
- Kulutus ei ainakaan noussut (alkuhuuman turhat ohitukset kylläkin :) )
- Ei savuta
- Kytkin ei luista
Omasta kokemuksestani voin vain suositella lastutusta. Maantielläkin on niin mukava ajella, kun ohitukset on reippaita ja turvallisia.
- Vääntö jakautuu miellyttävästi eikä tule rykäyksenä jollain tietyllä kierrosluvulla
- Kulutus ei ainakaan noussut (alkuhuuman turhat ohitukset kylläkin :) )
- Ei savuta
- Kytkin ei luista
Omasta kokemuksestani voin vain suositella lastutusta. Maantielläkin on niin mukava ajella, kun ohitukset on reippaita ja turvallisia.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 35 vierailijaa