Elikkäs ajoin äsken kuoppaan, kiitos Helsingin hyvien asfatltien, niin että koko auto tärähti ihan kunnolla ja vedot hävisi samointein. Meni jostain syystä vikatilaan. Liittimet katoin mitä näkee, kaikki oli paikallaan. Mikä sille nyt tuli? Onkohan kellä VAG-COMia pk-seudulla et pääsis kattoo vikatilan syyn!
Häviääkö vikakoodi akunkegän irroittamisella??
Kulkineen toi Golf nimimerkillä kirjottelevam entinen piristetty Golffi, +180kw
Golf 3 AFN hehkuvalo(vikavalo) vilkkuu!
Valvoja: ffp jäsenet
Noniin nyt on vikakoodit luettu ja vikakoodi oli seuraava.
01265 -Exhaust gas recirculation valve (N18) (poistettu käytöstä)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittend
TÄSSÄ siis syyllinen
00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-00 - Open or Short to B+
Ja tästäkin löyty yksi poikki mennyt johto...
00553 MAFFI
Maffista oli yksi piuha poikki mutta sen korjasin jo
Eli voi todeta että melkonen tärsky kun kahdesta liittimestä oli mennyt johto poikki..
01265 -Exhaust gas recirculation valve (N18) (poistettu käytöstä)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittend
TÄSSÄ siis syyllinen
00542 - Needle lift Sensor (G80)
30-00 - Open or Short to B+
Ja tästäkin löyty yksi poikki mennyt johto...
00553 MAFFI
Maffista oli yksi piuha poikki mutta sen korjasin jo
Eli voi todeta että melkonen tärsky kun kahdesta liittimestä oli mennyt johto poikki..
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa