eli ois sellainen ongelma 93 ventoon edellinen omistaja vaihtanut 96 1.9td tekniikan jossa pumpussa on muutama johto jotka on irtaallaan.
ajonestomötikkä purettu sammuttimesta ja sammutin toimii nyt niinkuin vanha
mutta nestepään keskellä on anturi johon tulee kaksi johtoa ja pumpun pohjasta lähtee kans johto jossa tais olla kaksi johtoa.
mihis nuo tulee kytkeä et sais toimimaan myös 3000 päälle? tarviiko jonku matolaatikon ohjamaan vai miten tuo on alunperin toteutettu?
ja mistä vois löytää tarvittavat osat tuon ohjaukseen.
aaz syöttöpumpun kytkentäkaava
Valvoja: ffp jäsenet
http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic ... joutaviako
Ei niitä kaipaa, ajoitus kohdalleen, syöttöjä lisää niin vauhtia piisaa, ovat niitä energian säästö johtoja (ryyppy ja ajoitus/kierrätys).
Ei niitä kaipaa, ajoitus kohdalleen, syöttöjä lisää niin vauhtia piisaa, ovat niitä energian säästö johtoja (ryyppy ja ajoitus/kierrätys).
tarkotatko siis sitä mikä on siinä mistä voi tarkistaa ennakon? itsellä päästä polttoainetta läpi ja ei sen takia meinannu käynnistyä vaan sahautti ekana pitkään. anturi irti ja toisesta pumpusta ruuvi päälle ja ajolle niin alakierroksilla toimi täydellisesti mutta ylhäällä taas loppu vedot täysin..
olikohan nimeltään ruiskutusaika-anturi. luultavasti liittyy egr ja kylmäkäynnistykseen jotenkin.
olikohan nimeltään ruiskutusaika-anturi. luultavasti liittyy egr ja kylmäkäynnistykseen jotenkin.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa