aaz syöttöpumpun kytkentäkaava

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

Jande
-
Viestit: 110
Liittynyt: 15.5.2005 21:00

aaz syöttöpumpun kytkentäkaava

ViestiKirjoittaja Jande » 23.7.2010 7:48

eli ois sellainen ongelma 93 ventoon edellinen omistaja vaihtanut 96 1.9td tekniikan jossa pumpussa on muutama johto jotka on irtaallaan.

ajonestomötikkä purettu sammuttimesta ja sammutin toimii nyt niinkuin vanha
mutta nestepään keskellä on anturi johon tulee kaksi johtoa ja pumpun pohjasta lähtee kans johto jossa tais olla kaksi johtoa.

mihis nuo tulee kytkeä et sais toimimaan myös 3000 päälle? tarviiko jonku matolaatikon ohjamaan vai miten tuo on alunperin toteutettu?

ja mistä vois löytää tarvittavat osat tuon ohjaukseen.

sa
-
Viestit: 1333
Liittynyt: 5.12.2006 12:10

ViestiKirjoittaja sa » 23.7.2010 20:46

http://www.holysmoke.fi/forum/viewtopic ... joutaviako

Ei niitä kaipaa, ajoitus kohdalleen, syöttöjä lisää niin vauhtia piisaa, ovat niitä energian säästö johtoja (ryyppy ja ajoitus/kierrätys).

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 23.7.2010 21:10

tarkotatko siis sitä mikä on siinä mistä voi tarkistaa ennakon? itsellä päästä polttoainetta läpi ja ei sen takia meinannu käynnistyä vaan sahautti ekana pitkään. anturi irti ja toisesta pumpusta ruuvi päälle ja ajolle niin alakierroksilla toimi täydellisesti mutta ylhäällä taas loppu vedot täysin..

olikohan nimeltään ruiskutusaika-anturi. luultavasti liittyy egr ja kylmäkäynnistykseen jotenkin.

Jande
-
Viestit: 110
Liittynyt: 15.5.2005 21:00

ViestiKirjoittaja Jande » 24.7.2010 21:21

nyt on pumpun johdot irti pelkästään sammutimelle menee johto, ja näyttäis toimivan ihan hyvin.

MTR-84
-
Viestit: 482
Liittynyt: 30.7.2003 19:52

ViestiKirjoittaja MTR-84 » 10.5.2013 17:52

mulla on vähän sama ongelma..

Kuva kun ei näly niin kysytääs uudelleen, syöttöpumpulle tulee 3 johto nippua ja aiemmassa koneessa oli vain yksi. joten mihin ne pitää kytkeä tai jättääkö kokonaan kytkemättä..?

MTR-84
-
Viestit: 482
Liittynyt: 30.7.2003 19:52

ViestiKirjoittaja MTR-84 » 11.5.2013 1:00

yksi johto ratkaistu eli ajonesto. johdot mitkä tulee nestepään kohdalta niin ne tulee vanhaab liittimeen ja alaosassa olevat johdot liittyy egr toimintaan?


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 18 vierailijaa