joo eli aloitetaan nyt sillä että tuo kattila ahtaa liikaa.
ahdin on vaihdettu jonkun aikaa sitten puhdistettuun yksilöön, että siivet ei ainakaan jumita. heittää vikatilaan kun ajaa vitosella matka ajoa tai sitten tietenkin jos antaa kunnolla happea. ihan kylä hurua ajellessa toimii ihan hyvin. yks päivä kokeili ottaa alipaine letkun pois kellolta niin jo oli vetoja kun pikku kiesin testasin.
vikakoodia tulee tuosta imusarjan paineesta ja annostelun valvonnasta.?
tarkemmin en nyt muista mitä vikakoodissa oli.
turbossa on sellaista ongelmaa että kiihdytyksen jälkeen suhahtaa epämääräisesti. ostin tosiaan tuon turbon puhdistettuna niin olen sellaista juttua kuullu että voisi olla kasattu väärin. mahdollista? ja kuulemma siinä voisi olla yliahtamisen syy.? pitää ahdin muutenkin jo pahaa ääntä että vaihtoa tarvis. Joten olisiko kellään ylimääräistä ahdinta, ja mielellään vielä kunnossa olevaa kun itsellä noita väljiä paskoja löytyy ihan tarpeeksi. niin ja kellolla varustettuna.
otetaan nyt tähän perään vielä että kuinka sitä iq:ta säädetään.?
kun meinaa kone ravistaa hennosti.
passat 3b afn ahto ja turbo häikkää?
Valvoja: ffp jäsenet
epäilen vahvasti että tuo olis väärin kasattu.
jos ajaa ilman sitä letkua niin 2000 kierroksen kohdilla rupee ahtaa ja vetoa löytyy aika mukavasti. eikä ahdot nouse 0.9 ylä puolelle tuolla tavalla ajettaessa.
tosiaan tossa matka ajossa 2000 kierroksilla vitosella ajettaessa niin ahtoja on noin 0,3-0,4.
ja sit se pitää aina sen "sakkaus äänen" kun vaihtaa vaihdetta ja ahtomittarin viisari värähtää pirusti.
saiskohan säätötankoa säätämällä vähän paremmaksi. antais vaan pientä tekohengitystä hengitystä sillä siksi aikaa että saan jostain uuden ahtimen.
Eli jos jollain sattuu olemaan gt1749v tai vnt-15 ahdin ilman kiinteää pakosarjaa niin olisin erittäin kiinnostunut, tai onko silläkään niin merkitystä vaikka siin oliski kiintee pakosarja.
jos ajaa ilman sitä letkua niin 2000 kierroksen kohdilla rupee ahtaa ja vetoa löytyy aika mukavasti. eikä ahdot nouse 0.9 ylä puolelle tuolla tavalla ajettaessa.
tosiaan tossa matka ajossa 2000 kierroksilla vitosella ajettaessa niin ahtoja on noin 0,3-0,4.
ja sit se pitää aina sen "sakkaus äänen" kun vaihtaa vaihdetta ja ahtomittarin viisari värähtää pirusti.
saiskohan säätötankoa säätämällä vähän paremmaksi. antais vaan pientä tekohengitystä hengitystä sillä siksi aikaa että saan jostain uuden ahtimen.
Eli jos jollain sattuu olemaan gt1749v tai vnt-15 ahdin ilman kiinteää pakosarjaa niin olisin erittäin kiinnostunut, tai onko silläkään niin merkitystä vaikka siin oliski kiintee pakosarja.
Eipä noita voi oikein väärin kasata ellei jätä osia irralleen. Onko se vaihdetta vaihtaessa semmonen huokaisu ääni mikä kuuluu? jos on nii se on normaalia. kunhan ei mitään mekaanisia ääniä kuulu ahtimelta. Onko mitään "virejä" ko autossa?
Kannattaa kokeilla sitä säätötankoa pyörittämällä säätää paine kohdilleen. Yleensä aina joutuu säätämään vähän kun laittaa toisen ahtimen, johtuukohan se jostain alipainekellon jousen väsymisestä tai vastaavasta ahdinten eroista.
Kannattaa kokeilla sitä säätötankoa pyörittämällä säätää paine kohdilleen. Yleensä aina joutuu säätämään vähän kun laittaa toisen ahtimen, johtuukohan se jostain alipainekellon jousen väsymisestä tai vastaavasta ahdinten eroista.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa