-01 66kWh TDI huippunopeus 120km/h

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

whelen
-
Viestit: 5
Liittynyt: 11.5.2010 14:16

-01 66kWh TDI huippunopeus 120km/h

ViestiKirjoittaja whelen » 21.5.2010 8:09

Ajettu 257tkm, auto pelaa muuten ja on normaalipirteä, kiertää muilla vaihteilla punaiselle asti, mutta motarilla ei viitosella saa kierroksia yli 3000 millään. Veto vain katkeaa. Samanalinen tilanne kuin raskaalla kalustolla rajoitinta vasten ajettaessa. Missä vois olla vika? Auto on ollut rauhallisella kuskilla aikaisemmin, voiko tätä korjata muuten kuin osia vaihtamalla... (optimismi jyrää) :)


(Etsin haulla tällaistä tapausta, mutta toisissa aiheissa on muutakin ongelmaa, ei pelkästään tällaista)

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 21.5.2010 10:13

Vikatilassa, vikakoodit lukuun. Vika todennäköisesti N75 -ahtopaineensäätöventtiilissä, mahdollisesti ohjauspaineletkuissa tai hukkaportin/vnt-ohjauksen kellossa tai MAF:ssa. Haulla löytyy takuulla lisää tietoa näistä.

whelen
-
Viestit: 5
Liittynyt: 11.5.2010 14:16

ViestiKirjoittaja whelen » 21.5.2010 12:42

Kiitos, palaan tänne kun vika selvä, niin jää jotain ratkaisua vastaanvanlaisen ongelman kanssa painiville. :-)

JukkaA
-
Viestit: 1745
Liittynyt: 18.4.2004 19:57
Viesti:

ViestiKirjoittaja JukkaA » 21.5.2010 17:11

Toihan on hyvä, eihän sillä nopeampaa saisi ajaakaan ;);)

TerZi1982
-
Viestit: 1631
Liittynyt: 1.3.2004 0:17
Viesti:

ViestiKirjoittaja TerZi1982 » 21.5.2010 19:09

joku tehny jekun ja laittanu rajottimen päälle =)

Juice
ffp jäsen
Viestit: 5700
Liittynyt: 16.7.2003 22:51

ViestiKirjoittaja Juice » 21.5.2010 21:57

66 kilowattituntia?

whelen
-
Viestit: 5
Liittynyt: 11.5.2010 14:16

ViestiKirjoittaja whelen » 29.6.2010 23:04

käytiin läpi letkut, N75 ja ahdin, vika oli turbossa, siivet jumissa. ahdin vaihdettiin myyjäliikkeen laskuun ja taas ajo jatkuu.

p0wer
-
Viestit: 1776
Liittynyt: 13.8.2004 12:08
Viesti:

ViestiKirjoittaja p0wer » 30.6.2010 0:02

Nyt kun annat vaan kunnolla kenkää sille kokoajan niin ei jumitu siivet niin herkästi ja pelaa pitkään.

protoni
-
Viestit: 145
Liittynyt: 11.7.2007 6:55

ViestiKirjoittaja protoni » 30.6.2010 8:20

Eikös 66kW:n pelit ollu kiinteillä siivillä?

Harjula
-
Viestit: 244
Liittynyt: 27.7.2003 23:21

ViestiKirjoittaja Harjula » 30.6.2010 8:35

Ei ole kaikki, esimerkiksi ALH on VNT-ahtimella.

Iso-Jaska
-
Viestit: 1784
Liittynyt: 23.7.2003 11:02

ViestiKirjoittaja Iso-Jaska » 30.6.2010 8:36

Ainakin ALH on juuttuvasiipinen

TurboJ
-
Viestit: 966
Liittynyt: 7.1.2005 20:18

ViestiKirjoittaja TurboJ » 30.6.2010 19:13

Täällä kiinteäsiipisessä pumppusuutinkoneessa ihan samanlainen ongelma.
Vika ei ollut ahtopaineensäätösolenoidissa...

Tomi K
-
Viestit: 68
Liittynyt: 19.12.2005 17:53

ViestiKirjoittaja Tomi K » 3.7.2010 10:36

Ei ole pumppusuutinmoottoria hukkaporttiahtimella...


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa