Onkos kellään ensi käden tietoa (lue: kokemusta) siitä, että paljonko AAZ:sta kehtaa repiä tehoja luotettavuuden suuremmin kärsimättä? Tarkoitus on sopivasti piristää vanhaa T3-tölkkiä ja 1mm ylikokoon porattu AAZ uusilla männillä, uudella täydellisellä kannella, laakereilla ja tiivisteillä on työn alla. Eli peruskone tulee olemaan uutta vastaavassa kunnossa. Isompi turbo (ei vielä mallista tietoa, saa suositella) on tarkoitus asentaa, samoin vesi-ilma IC ja termarilla varustettu 19 rivinen öljynjäähdytin. Suuttimet on kunnostettu. Ruiskupumppu on teetettävänä ja siihen tulee luultavasti 11 mm nestepää.
Toiveena olisi noin 100 kW tai hieman enemmän Onko tämä liikaa näillä palikoilla, eli tarviiko jotain parannuksia vielä kehitellä? Tarkoitus ei ole rääkätä konetta tosissaan missään vaiheessa, mutta motariajoa ja vuoristoa on luvassa jo tänä vuonna.
AAZ-kestävyys virityksessä
Valvoja: ffp jäsenet
Vakiopumppu toki riittää, mutta suosittelen isompaa päätä. Noille tehoille( ja nälkä kasvaa kuitenkin) joutuu ruuvaamaan pumppua jo sen verran paljon, että kasvaa syöttäaika ja saako sitten edes tyhjäkäyntikierroksia kuriin. Itekki kärvistelin aikani 9mm päällä, kunnes riitti ja isompi tuli tilalle.
-
- -
- Viestit: 10
- Liittynyt: 18.12.2009 17:18
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa