Elikkä missähän on vikaa..ahdot nousee n.2bar ripeessä kiihdyttäessä ja normaalimmassa kiihdyttäessä n.1,5bar? Mitkä on muuten tämän konetyypin oikeat arvot?Minne maksimissaan menee?Moottori ei vielä mene tuossa vaiheessa vikasuojaus tilaan.
Enemmin oli vastaavaa vikaa mutta meni vikasuojatillaan. Turbo jumitti ja se putsattiin. Sen jälkeen on toiminut ihan hyvin jonkun aikaa kunnes nyt ne ahdot nousee korkealle. Auto kulkee ihan hyvin, kun vaan nostaa ahdot korkeelta alemmas. Välillä ahdot pysyy siinä 1,5bar alapuolella mutta välissä se nousee sinne 2bar pintaan.
Tyhjäkäynnillä paikallaan olessa kun lyö kaasun pohjaan, niin korkeilla kieroksilla meinaa sammua ja tärrää mahottomasti.Tyhjäkäynti muuttuu täriseväksi. Ja silloinkin ahdot käy korkealla kun käyttää kaasua.
Paineletkuja en ole uusinut tähän autoon (Ollut 4v.) aikaan enkä tiedä onko alkuperäiset. En tiedä sitten OIREILEEKO tuo N75?
Voiko olla N75 vialla?
Valvoja: ffp jäsenet
Voiko olla N75 vialla?
Viimeksi muokannut Paul84, 5.4.2010 21:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa