Tervehdys vaan foorumilaisille, näin uutena tulokkaana.. :)
Volsujen ja Audien kanssa joutunu tässä tekemisiin vähän niin työn kuin sukurasitteiden muodossa...
Nyt sitten tuossa muuan tuttavan Audia taivasteltiin kun se sammu ajosta kuin saunalyhty, eikä tietty lähde käymään... Vikakoodit purettiin ja saatiin moinen ilmoitus;
01268 Metering control-N146
Onks kellään mitään hajua, mihin tuo vikakoodi viittaa.....?
Audi A4 2,5TDi -99
Valvoja: ffp jäsenet
Täällä t4 sama juttu tänään tielle hyyty kerrasta.
2kpl vikakoodeja: 00741 Brake pedal monitoring ja toinen 01268 Quantity adjuster (N146). Tässä toinen vähän erilaisena näköjään, sama vika kuitenki kuin Mickeyllä?
Olen pannut merkille, että tyhjäkäynti käynnistyksen jälkeen joskus seilaa ennenkuin asettuu vakioksi, liittyykö tähän.
Löytyykö apuja täältä?
2kpl vikakoodeja: 00741 Brake pedal monitoring ja toinen 01268 Quantity adjuster (N146). Tässä toinen vähän erilaisena näköjään, sama vika kuitenki kuin Mickeyllä?
Olen pannut merkille, että tyhjäkäynti käynnistyksen jälkeen joskus seilaa ennenkuin asettuu vakioksi, liittyykö tähän.
Löytyykö apuja täältä?
Moi
Uusi tulokas täälläkin.
Niin , toi alkuperäinen kysymys olisi siis ongelmana.
Eli vika koodi 01268 n146 ja auto ei käynisty.
Osaisiko joku sillälailla selkokielellä kertoa (vähän niinku lapselle selittäis) mikä vikana ja mitä pitäis tehdä , jotta lähtis audi pelittää.
diffas olisko sulla heittää jotain tarkempaa ?
Uusi tulokas täälläkin.
Niin , toi alkuperäinen kysymys olisi siis ongelmana.
Eli vika koodi 01268 n146 ja auto ei käynisty.
Osaisiko joku sillälailla selkokielellä kertoa (vähän niinku lapselle selittäis) mikä vikana ja mitä pitäis tehdä , jotta lähtis audi pelittää.
diffas olisko sulla heittää jotain tarkempaa ?
diffas olisko sulla heittää jotain tarkempaa ?
Tuolta voi kattoa vikakoodia. http://www.lbm.lt/Eng/audifc.htm
Lisätäänpä vielä toinenkin linkki mikä hyödyttää sitten seuraavaksi. : )
http://sercaphuoltopalvelut.com/vp44.html
Jatketaan vielä tästä ja päätän omalta osalta tämän pumppuvian selvityksen. Pumppu avattu, sisällä mekaanine vaurio, akseli poikki. Nestepäädyn(josta suihkuputket lähtee)kiinnitysruuvit pettäneet, ja pääty pääsi vinoon asentoon akseliin nähden jota akseli ei sitten kauaa kestänyt.
Päivitin paljon ajetun koneen pumppuineen päivineen uudenpaan n.300 000 km ajettuun. Nyt olis varaosia tarvitseville rikkinäisestä pumpusta, mm määränsäädin ehjä, antaa mitattaessa täysin kunnossaolevan arvot.
Päivitin paljon ajetun koneen pumppuineen päivineen uudenpaan n.300 000 km ajettuun. Nyt olis varaosia tarvitseville rikkinäisestä pumpusta, mm määränsäädin ehjä, antaa mitattaessa täysin kunnossaolevan arvot.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 23 vierailijaa