Hyvin luultavasti joku on kokeillut edellämainittua setuppia. Millaisia vääntöjä pitää 2500rpm kohdilla? Kumpi parempi 3- vai 4- lapainen jousitettu? Tuon paketin sais vielä kohtuulliseen hintaan.
Onko edes järkevää, jos haaveilee 350Nm vääntöjä?
Aaz+sintterilevy+vakio asetelma
Valvoja: ffp jäsenet
itellä oli 1.6 td:ssä 1.6 vauhtis, normaali paineasetelma ja kolmilapanen jäykkä sintteri ja kyllähän se ei luistanu ku aivan loppu ajasta ku alko oleen palat lopussa. vittumainen liikkellelähettävä tosin tottumiskysymys ja jousitettuna tilanne varmaanki parantuu.
ja uskoisin että riittää tuo 4-lapanen ihan hyvin?
edit: ja taas toisekseen sintteri EI kestä luistattamista samalla lailla ku normaali kytkin.
ja jos hommaat sintterilevyn niin hommaa semmonen missä on niitatavat palat. tulee kytkinrempat halvemmaksi :)
ja uskoisin että riittää tuo 4-lapanen ihan hyvin?
edit: ja taas toisekseen sintteri EI kestä luistattamista samalla lailla ku normaali kytkin.
ja jos hommaat sintterilevyn niin hommaa semmonen missä on niitatavat palat. tulee kytkinrempat halvemmaksi :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 18 vierailijaa