Kun Ventossa vaihdetaan hammastangon suojakumi kuskinpuolelle, niin millä todennäköisyydellä huollossa käytetään rengasta irti? Oli meinaan aivan pirun löysässä pyöränpultit. "Varmasti kiristin, muistan hyvin". Ja sitten "eiku eihän sitä rengasta edes käytetty irti!". Tässä vaiheessa meikämandoliino pyyteli vaan nolona anteeksi.
Nyt aloin kuitenkin miettimään, että eihän se renkaan klonksotus voi mitenkään sattumalta juuri huollosta ulos ajettaessa sattua alkamaan :) Kaikki muut renkaat oli vielä ihan meikäläisen omassa momentissa, eli aivan pirun tiukassa. Minun puolesta asia on käsitelty kyseisen puljun kanssa, mutta kunhan aloin miettimään, että mitenköhän se nyt oikein meni...
Nimimerkki: "olis pitäny tehä ite, eikä kerranki törsätä"
Hammastangon suojakumin vaihto
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 24.7.2007 0:08
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
-
- -
- Viestit: 141
- Liittynyt: 24.7.2007 0:08
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa