vw bora kytkin ongelma

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

omerta
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.11.2009 20:34

vw bora kytkin ongelma

ViestiKirjoittaja omerta » 19.1.2010 14:28

elikkä hajalla tämä vitunaikanen vauhtipyörä taas.. autohan on 1.9tdi 85kw -99 vuotinen 4motion bora..onkohan tähän kukaan kehitelly mitään järkeevää/toimivaa ratkaisua kun tuo normivauhtipyörä maksaa lähelle 1000E niin ei kiinnosta huvikseen joka 50tuhannen väli vaihtaa..

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 19.1.2010 14:49

Vanhemmasta kova vauhtipyörä ja siihen omiin tarpeisiin sopiva kytkinpaketti. Esim. findiesel myy. Joutuu vaihtamaan myös startin.

omerta
-
Viestit: 8
Liittynyt: 9.11.2009 20:34

ViestiKirjoittaja omerta » 19.1.2010 15:00

http://www.nettiauto.com/volkswagen/bora/3021128

siitä jollekki koko paska edullisesti!!

-VariAntti-
-
Viestit: 1219
Liittynyt: 31.10.2004 21:43

ViestiKirjoittaja -VariAntti- » 19.1.2010 16:18

Eipä noista kyllä pitäisi mennä noita ihan noin tiheään. Onko penkissä tehty "järkevä" ohjelma vai boksi tms. bulkkiohjelma jossa ei alavääntöjä ole rajattu? Sen kovan vauhtipyörän saa kytkinpaketin kanssa varmaan alle 700€ kaikkineen ja siihen 5-vaihteisen startti purkaamolta ~100€. Eihän se tuokaan halpaa ole, mutta kaksoismassaa edullisempi. Ja loppuu ainakin sen kanssa ongelmat. Ja tosiaan TDIFreakilta löytynee kun minullekkin lupasi semmosen myidä. www.findiesel.fi

-tarzi-
-
Viestit: 1963
Liittynyt: 30.10.2008 13:21

ViestiKirjoittaja -tarzi- » 19.1.2010 18:13

Valeolta saa myös pakettia missä kytkin ja kova vp. Octavia 1.9 TDi koneeseen maksoi 500€.

Zemial
-
Viestit: 1561
Liittynyt: 23.7.2003 19:53

ViestiKirjoittaja Zemial » 19.1.2010 18:30

Muistakaa sitten että tuollaisissa on kahta vauhtipyörämallia riippuen vaihteiston tyypistä, sitä pienempää 5-vaihteisen kanssa tulevaa, mihin saa sitä 500e kovaa pakettia mistä vaa autotarvikekaupasta. Sitten on se 240mm malli mitä on 6-vaihteisen laatikon kanssa ja siihen saa uutta vauhtipyörää kanssa normi kaksoismassana mistä vaan (tosiaan se kestää justiisa sen 400Nm @2000rpm ja ei yhtää yli) - ja sitten tilalle saa myös sitä clutchnetin kovaa mallia ja sachsin kovaa mallia :

http://www.sachsperformance.com/EU/sach ... schen.html

tuo vauhtipyörä kestää mitä vaan - ja tosiaan sopii myös dieseliin, vaikka urli bensamalliin viittaakin.


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa