Olisi tarkoitus vaihtaa agr koneen turbo isompaan. Tällä hetkellä kkk03 hukkaporttiahdin. Tehotavoite on kohtuuliset 150hp, isommat suuttimet ja välijäähdytin jo löytyy.
Turbojen sopivuudesta en vain ole löytänyt vastauksia. Fin-Turbo lupasi valmistaa hukkaportillisen hybridin alta tonnin, ja tuoton pitäisi riittää helposti tuohon tavoitteeseen (helppous kiinnostaa).
Nyt on vain herännyt kysymyksiä liittyen gt1749va/vb ahtimiin. Ilmeisesti siipien ohjauksen saisi onnistumaan vaihtamalla n75 ventiilin ja ECUn uudelleen ohjelmoinilla?
Mutta sopiiko esimerkiksi VB kiinteällä pakosarjalla suoraan tuohon agr mottiin?
Jos ei niin saanko irtonaisen version Va-mallista sopimaan välilaipoilla vai joudunko tekemään uuden pakosarjan vai ostamaan sopivan jostain muusta konemallista?
Saksasta kun houkuttaisi tilata nuita ahtimia halvan hinnan puolesta.
Turbo ihmettelyä
Valvoja: ffp jäsenet
Kiitoksia! Pitääpä laittaa sykkyrä tilaukseen ja lähtiä romikselta mestästämään tuota imuputkea. Downpipen kiinnityshän nuissa vnt ahtimissa on näköjään tuolainen pantasysteemi, joten kai seki pitää etsiä jostain. Ajattelin aluksi soveltaa itse jostain sillä joutuu downpipen kumminkin tekemään itse loppujenlopuksi, mutta hyvä nähdä vähän mallia että tulee kerralla oikianlainen.
Niin tuleeko ALH:n N75 ventiilin ohjaus alipaineella, eli otanko alipainepumpulta ohjauspaineen tuohon venttiiliin?
Edit: Eihän tuossa vb mallissa ollutkaan tuota pantahommaa, vaan pulttiliitoksella.
Niin tuleeko ALH:n N75 ventiilin ohjaus alipaineella, eli otanko alipainepumpulta ohjauspaineen tuohon venttiiliin?
Edit: Eihän tuossa vb mallissa ollutkaan tuota pantahommaa, vaan pulttiliitoksella.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Bing [Bot] ja 21 vierailijaa