Kysymyksiä 3.0 TDI:stä (VAG)
Valvoja: ffp jäsenet
Kysymyksiä 3.0 TDI:stä (VAG)
Koitin haulla haeskella, mutta mitään en oikein löytänyt joten tässä pari kysymystä.
Mitä eroja on 150 Kw ja 171 Kw padoilla onko teho ero ainoastaan ohjelmassa?
Paljonko ko. koneesta saa pelkällä ohjelmionnilla?
Miten on tuon moottorin kestävyyden kanssa? Olen kuullut että ainakin 2.7 tdi on aika pommi, mutta 3.0 ilmeiseti huomattavasti kestävämpi/ ei niin vika herkkä
Mitä eroja on 150 Kw ja 171 Kw padoilla onko teho ero ainoastaan ohjelmassa?
Paljonko ko. koneesta saa pelkällä ohjelmionnilla?
Miten on tuon moottorin kestävyyden kanssa? Olen kuullut että ainakin 2.7 tdi on aika pommi, mutta 3.0 ilmeiseti huomattavasti kestävämpi/ ei niin vika herkkä
Ennen kun ostan
BPP 2.7 on pommi? Mikähän siitä hajoaa? Kiinnostais ostaa A4 tommosella... Ainoo mikä musta tossa on epäilyttävää niin imuläpät "swirl flaps". CR tekniikka pitäis olla jo kehitetty kuntoon, 3litran kamat pitäis selvitä helpommalla tossa pienemmän tehon koneessa. Yks turbo, ketjukone...
Lisätieto olis kiva...
Lisätieto olis kiva...
-
- -
Omat kokemukset kyseisistä moottoreista on 2.7.ssa ei ole vääntöä samalla lailla alhalla kuin 3.0.ssa. 2.7 multsikalla on yhtä herkku ajaa kuin 2.5. Vanhemmissa 3.0.ssa on on mennyt ahtimia. Yleisin syy ahtimen vaihtoon on ollut öljy vuoto tai siivet palasina. Ei ole tarkoistus pelotaatta kyseisistä koneista kiinnostuneita. Kyllä itsellekkin kelpaisi B7 3.0.tdi ja tippi.
.
Suuttimia ei minun käsitykseni mukaan kyllä tarvi "päivitellä" mihinkään.
Suutinkartan perusteella ovat kyllä aivan suurinta, mitä henkilöautoissa on.
"Käyttämätöntä" ruiskutusaikaa on vaikka hurumykket.
2,7L koneessa samat suuttimet....
Taitaa se "ongelma" olla siellä ahdipuolella.
...Sekä siinä, että, kuten mersussakin, myös tässä ecussa taitaa se todellinen ruiskutusmäärä olla rajoitettuna niin kovin taitavasti, että noinkohan tuota on kovin moni ratkaissut ... Minä en ainakaan, sanotaan se heti kärkeen...
Aika hyvin kuiteskin tulee vetoja, asiasta mitään tietämättäkin...
Suuttimia ei minun käsitykseni mukaan kyllä tarvi "päivitellä" mihinkään.
Suutinkartan perusteella ovat kyllä aivan suurinta, mitä henkilöautoissa on.
"Käyttämätöntä" ruiskutusaikaa on vaikka hurumykket.
2,7L koneessa samat suuttimet....
Taitaa se "ongelma" olla siellä ahdipuolella.
...Sekä siinä, että, kuten mersussakin, myös tässä ecussa taitaa se todellinen ruiskutusmäärä olla rajoitettuna niin kovin taitavasti, että noinkohan tuota on kovin moni ratkaissut ... Minä en ainakaan, sanotaan se heti kärkeen...
Aika hyvin kuiteskin tulee vetoja, asiasta mitään tietämättäkin...
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”