Jospas sitä päivittäis suuttimia 356tkm ajettuun 1z koneeseen.Mitä hyviä vaihtoehtoja olisi?
Lähdetään siitä että vakioita en laita.Seuraavat vaihtoehdot on mielessä:
-AFN 110hv suuttimet,Hyvät käytetyt kiinnostaa....
-Jos pelkästään kärjet vaihtaisi niin siiten tulisi seuraavat vaihtoehdot:
http://www.dieselvw.com/92-97PassatParts.htm Tuolta .205mm tai 216mm,jos nuo isommat niin mitä muutoksia Vag-Comilla täytyy tehdä?
Jos päädyn kärkien uusimiseen niin kuinka tarpellista on tarkistaa avautumispaineet?
Ongelmana on se että auto ei joutaisi seisomaan.
Tiedän että näistä asioista on täällä paljon keskusteltu ja hakuakin olen käyttänyt mutta kun ei tyhmä aina kaikkea ymmärrä.Kysessä ei olisi mikään maksimaalisen tehonlisäyksen haku vaan kevyt piristys samalla vaivalla kun suuttimet uusii.
1z Suutimien Päivitystä,hyviä vaihtoehtoja?
Valvoja: ffp jäsenet
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
Jees,hyvä vinkki..Nyt on tulossa 110hp:n täydelliset suuttimet.Pistän ne kiinni ja sitten voi rauhassa muokkailla alkuperäisitä.Edelleen vinkkejä suttinkärjistä otetaan vastaan.Mikä olisi isoin ja "järkevin" koko kun ei lähdetä ahdinta/välijäähyä muokkamaan.
Ja softakin olisi vakio,ainostaan se mitä vag-comilla pystyy tekeemään.
Haussa siis pikkasen pirteyttä kulutuksen kärsimättä...Mahdoton yhtälö? Se jää nähtäväksi...
Ja softakin olisi vakio,ainostaan se mitä vag-comilla pystyy tekeemään.
Haussa siis pikkasen pirteyttä kulutuksen kärsimättä...Mahdoton yhtälö? Se jää nähtäväksi...
-
- -
- Viestit: 199
- Liittynyt: 17.1.2008 16:33
Nyt on AFN suuttimet kiinni ja pikkasen tuli vääntöä lisää ja kaasuun vastaa herkemmin...
Suositeltiin .216 kärkiä noihin vanhoihin suuttimiin...Ideoita missä olisi hyvä hinta/laatu suhde...
Miten muuten Vag-com:lla säädetään tyhjäkäyntiä 1Z koneesta? Suuttimien vaihdon jälkeen tyhjäkäynti tippui vähän turhan alas..
Suositeltiin .216 kärkiä noihin vanhoihin suuttimiin...Ideoita missä olisi hyvä hinta/laatu suhde...
Miten muuten Vag-com:lla säädetään tyhjäkäyntiä 1Z koneesta? Suuttimien vaihdon jälkeen tyhjäkäynti tippui vähän turhan alas..
Noin 15hv ja 20Nm lisähyöty AFN suuttimista. Täysin samat asetukset ja yhtälailla imusarja tukossa jne. eli nuo siis dynotettu ihan peruskunnossa ~360tkm ajetusta 1Z:sta. Jos lisäksi puhistelis röörit ja säätelis IQ niin luulenpa että saavutetaan kustannustehokkain pikkupiristys pienellä vaivalla, kuitenkin siten että polttoainetalous ja luotettavuus ei merkittävästi muutu.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 19 vierailijaa