Td:stä TDi:ksi. mitä pitää muuttaa??

Vain dieseleihin liitttyvät asiat

Valvoja: ffp jäsenet

diapami
-
Viestit: 5
Liittynyt: 17.9.2009 19:05

Td:stä TDi:ksi. mitä pitää muuttaa??

ViestiKirjoittaja diapami » 21.10.2009 18:34

Ongelma on siis seuraava. Oon vaihtamas tekniikkaa AAZ-->1Z.
Mitä pitää päivittää tekniikan myötä?`Laakkoselta olis saanut listan kyllä mutta ne olis velottanut siitä 150€:)
Ja jos jollekin tulee jotain tärkeetä huomioon otettavaa mieleen niin antaa tulla vaan.

Axi
-
Viestit: 1326
Liittynyt: 21.5.2006 10:51

ViestiKirjoittaja Axi » 21.10.2009 18:39

Auton korimalli helpottaisi.

Periaate kuitenkin, että joudut vaihtamaan koko tekniikan vastaamaan tdi:n tekniikkaa.
Elikä jarrut, voimansiirto, iskarit, jouset itse koneen lisäksi, parhaillaan pyörännavat ja kallistuksenvakaajatkin..

Kannattaako?

Kaikki nuo vaihtamalla taitaa prosentit olla sillä mallilla, että pitää teettää myös kanta-autotarkastus. Siitä lisää kustannuksia.

diapami
-
Viestit: 5
Liittynyt: 17.9.2009 19:05

ViestiKirjoittaja diapami » 21.10.2009 19:03

auto on siis kolmoskoppanen golffi. ja autoon tuleva "uusi" tekniikka niin ikään golffista. navat on eteen vaihdettu jo satuloineen ja laatikko kiinni koneen peräs. mitenkäs ne konttorilla suhtautuu kun autos on toi alustasarja? vaikuttaako se jotenkin miinusmerkkisesti tohon muutoskatsastukseen? ja proggis on jo sen verran pitkällä että kyllä se täytyy loppuun viedä. jos ei muuten niin kokemuksen takia.. :)

jarskii-
-
Viestit: 3309
Liittynyt: 29.8.2006 21:57

ViestiKirjoittaja jarskii- » 21.10.2009 19:29

Kaikki nuo vaihtamalla taitaa prosentit olla sillä mallilla, että pitää teettää myös kanta-autotarkastus. Siitä lisää kustannuksia.


unohtakaa jo kanta-autotarkastus.. ei sitä nykyään omien tietojen mukaan ole..


Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa