Ongelma on siis seuraava. Oon vaihtamas tekniikkaa AAZ-->1Z.
Mitä pitää päivittää tekniikan myötä?`Laakkoselta olis saanut listan kyllä mutta ne olis velottanut siitä 150€:)
Ja jos jollekin tulee jotain tärkeetä huomioon otettavaa mieleen niin antaa tulla vaan.
Td:stä TDi:ksi. mitä pitää muuttaa??
Valvoja: ffp jäsenet
Auton korimalli helpottaisi.
Periaate kuitenkin, että joudut vaihtamaan koko tekniikan vastaamaan tdi:n tekniikkaa.
Elikä jarrut, voimansiirto, iskarit, jouset itse koneen lisäksi, parhaillaan pyörännavat ja kallistuksenvakaajatkin..
Kannattaako?
Kaikki nuo vaihtamalla taitaa prosentit olla sillä mallilla, että pitää teettää myös kanta-autotarkastus. Siitä lisää kustannuksia.
Periaate kuitenkin, että joudut vaihtamaan koko tekniikan vastaamaan tdi:n tekniikkaa.
Elikä jarrut, voimansiirto, iskarit, jouset itse koneen lisäksi, parhaillaan pyörännavat ja kallistuksenvakaajatkin..
Kannattaako?
Kaikki nuo vaihtamalla taitaa prosentit olla sillä mallilla, että pitää teettää myös kanta-autotarkastus. Siitä lisää kustannuksia.
auto on siis kolmoskoppanen golffi. ja autoon tuleva "uusi" tekniikka niin ikään golffista. navat on eteen vaihdettu jo satuloineen ja laatikko kiinni koneen peräs. mitenkäs ne konttorilla suhtautuu kun autos on toi alustasarja? vaikuttaako se jotenkin miinusmerkkisesti tohon muutoskatsastukseen? ja proggis on jo sen verran pitkällä että kyllä se täytyy loppuun viedä. jos ei muuten niin kokemuksen takia.. :)
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”