Löytyykö voorumilta saksan kielen osaavaa.
Eniten tuolla sivustolla kiinnostaa nuo PD suuttimien kärjet.
Näyttävät ainakin yhtäkkiä olevan halvimpia mitä olen nähnyt.
PD suutinkärkiä?/ Saksankielen taitajaa tarvitaan
Valvoja: ffp jäsenet
99% meistä ei sikäli viisastu yhtään noista pd:n suutinkärjistä, ettei niitä toimivasti säädetä ihan kohtuullisillakaan kyläseppävehkeillä.
Kannattaa selvittää mitä maksaa vaihtotyö ja tekevätkö omiin kärkiin..
Suomessa on kolme pajaa jotka saavat nuo toimimaan ja toimittavat mittauspöytäkirjat myös mukaan.
Hinta pyörii 800 ja 1200e välillä 4 syl. kärkineen.
Kannattaa selvittää mitä maksaa vaihtotyö ja tekevätkö omiin kärkiin..
Suomessa on kolme pajaa jotka saavat nuo toimimaan ja toimittavat mittauspöytäkirjat myös mukaan.
Hinta pyörii 800 ja 1200e välillä 4 syl. kärkineen.
Oleellisin oli siis jäänyt pois...
http://shop.dieselschrauber.de/product_ ... cts_id/144
Pakkohan nuo varmasti on pajalla vaihdattaa ja säätää toimimaan oikein. Ihan mielenkiinnon vuoksi asiasta kyselen.
http://shop.dieselschrauber.de/product_ ... cts_id/144
Pakkohan nuo varmasti on pajalla vaihdattaa ja säätää toimimaan oikein. Ihan mielenkiinnon vuoksi asiasta kyselen.
-
- -
- Viestit: 55
- Liittynyt: 28.11.2003 21:49
Mites olis tollaset..
http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3127
Itse avasin omasta 2.0tdistä yhden suuttimen, ja laitoin myös kasaan. Ei sisällä mitään shimmilevyjä joilla sitä voisi säätää. Mielestäni nokan säätö määrää paineen ja elektroniikka avautumishetken. Korjauskerroin operaation jälkeen oli 0,45 eli käsittämätön tuuri:) Suurin työ oli saada sopiva avain jolla suutin avataan. itse dremelöin 17mm lenkistä. Suutinkärjen ja avattavan hylsyn liitos on tiukassa eli kannattaa liottaa ja avata varovasti.
http://www.dieselkontor.de/product_info ... ts_id=3127
Itse avasin omasta 2.0tdistä yhden suuttimen, ja laitoin myös kasaan. Ei sisällä mitään shimmilevyjä joilla sitä voisi säätää. Mielestäni nokan säätö määrää paineen ja elektroniikka avautumishetken. Korjauskerroin operaation jälkeen oli 0,45 eli käsittämätön tuuri:) Suurin työ oli saada sopiva avain jolla suutin avataan. itse dremelöin 17mm lenkistä. Suutinkärjen ja avattavan hylsyn liitos on tiukassa eli kannattaa liottaa ja avata varovasti.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 14 vierailijaa