Jep jep, eli toissa iltana säädettiin hieman tuota ruiskupumpun ennakkoa kaverin kanssa. VAG-com näytti arvoa 5, vaikka tavoite 50 pinnassa. Saatiin muutaman yrityksen jälkeen se arvo tuonne 53 korville, joten sen puoleen ihan OK. Ainoa pikku miinus siitä, että yksi niistä kolmesta säätö pultista katkesi. Niitä oli ilmeisesti riittävän monta kertaa kiristetty ja avattu, kun ei tarvinut kummosesti vääntää pikkuräikällä, itse asiassa ensin luulin että se räikkä vaan lipsahti irti, mutta kun pultin kantaa ei enää näkynytkään, niin selkisi karu totuus.
Onko tuon pultin pituudesta kellään tai missään tietoa? Ihan vaan että osaa hommata passelit tilalle ja ei poraa liian syvälle tuota yhtä irroitellessa. Nuo taitaa olla ihan perus 8.8 pultteja? Toivottavasti saa polttoainesuodattimen ja pissapojansäiliön irroituksella riittävästi tilaa porailuun ja irti vääntämiseen.
Ruiskupumpun hihnapyörän kolme M8 pulttia
Valvoja: ffp jäsenet
Olipahan taas omanlaisensa, vaihteeksi! Tossa on muutama edellinen katkennut pultti työllistänyt niin paljon, että tämä olikin sitten niidenkin edestä helppo. Ohjaustehostimen säiliön + ahtoputken kun sai irti, niin oli tilaa porata / huomata että se perhanan pultin nysä lähtee sormin irti \o/ Heti kun on tilaa ja kunnon työkalut, niin ei tarvi tapella ollenkaan.
Pultit oli ihan normi M8:t ja laitoin uudet kuusiokolokantaiset tilalle. Pitänee katsoa jos ens kerralle saisi hommattua tommoset hienot volkkarin pultit.
Sen verta tuli vilkuiltua tuonne imupuolen putkiin, että tarvis varmaan johonkin väliin pitää puhdistus talkoot... Ihmetyttää vaan että mistä hitosta toi oikeen tuota öljyä huohottaa, kun 10tkm vaihtoväleillä öljyä ei kulu kun ihan nimeksi.
Pultit oli ihan normi M8:t ja laitoin uudet kuusiokolokantaiset tilalle. Pitänee katsoa jos ens kerralle saisi hommattua tommoset hienot volkkarin pultit.
Sen verta tuli vilkuiltua tuonne imupuolen putkiin, että tarvis varmaan johonkin väliin pitää puhdistus talkoot... Ihmetyttää vaan että mistä hitosta toi oikeen tuota öljyä huohottaa, kun 10tkm vaihtoväleillä öljyä ei kulu kun ihan nimeksi.
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 21 vierailijaa