Nyt olisi tarjolla huonosti viimeisiä vetelevän (?) AAZ-koneen tilalle '96 Polosta peräisin oleva motti. Mikä mahtaa olla Polon koneen koodi ja millä muutoksilla istuu Venton keulalle? Vai meneekö kentien ns. suoraan vaihtamalla?
Järkeähän tässä ei ole. Pienitehoinenhan tuo Polon kone on, mutta ajattelin silti toteuttaa. Saako AAZ:sta siirrettyä turbon pakosarjoineen tuohon Polon koneeseen? Tuleeko mutkia matkaan?
Vento: AAZ:n vaihto Polon 1.9d koneeseen
Valvoja: ffp jäsenet
Aivan, perhana kun ei tätäkään muistanut. Ei ole SDI, vaan ihan D.
Mutta toisaalta nythän autossa on TD, joten mikä muuttuu kun nakkaan D-koneen + turbon paikalleen? Ei kai mikään jos pitää suunsa kiinni konttorilla? Jos haluaa lainkirjaimien mukaan tehdä, niin ei taida turbotus onnistua...
Edelleen kiinnostaa, sopiiko tuo Polon D-kone suoraan Ventoon ilman sen kummallisempia muutoksia?
Mutta toisaalta nythän autossa on TD, joten mikä muuttuu kun nakkaan D-koneen + turbon paikalleen? Ei kai mikään jos pitää suunsa kiinni konttorilla? Jos haluaa lainkirjaimien mukaan tehdä, niin ei taida turbotus onnistua...
Edelleen kiinnostaa, sopiiko tuo Polon D-kone suoraan Ventoon ilman sen kummallisempia muutoksia?
Käsittääkseni vähäpäästöisyys ja muut viritystä rajoittavat tekijät määrääntyy aina _korin_ mukaan. Eli ei pitäisi olla ongelmia. Samannäköisiä ne on nuo 1.9:t kaikki, joten ku pitää suunsa kii ja ajaa hymy korvissa mutkasta tietä näkymättömiin.
Esmes jos mk1 golffiin, alle vm-80, asennat tdi:n. Saat jättää katalysaattorin yms muut turhat vouhotukset pois, sekä ei jopa mitata savuarvoja, koska auto on vanhempi kuin -80.
Esmes jos mk1 golffiin, alle vm-80, asennat tdi:n. Saat jättää katalysaattorin yms muut turhat vouhotukset pois, sekä ei jopa mitata savuarvoja, koska auto on vanhempi kuin -80.
Viimeksi muokannut Sami-, 19.4.2009 21:53. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- -
- Viestit: 449
- Liittynyt: 12.1.2007 20:50
Palaa sivulle “Tekniikka - Diesel”
Paikallaolijat
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 31 vierailijaa